סלקום חו"ל-הצגת מידע לא מלא |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים טסתי לרומא. לקחתי איתי טלפון נייד לאחר שקיבלתי תדרוך מנציגת סלקום על "סלקום חול מוזל"-ההסבר כלל אופן הפעלה, תמחור וכו' כאשר מה שרלוונטי כרגע זה שנאמר לי שדקת שיחה יוצאת עולה 6.5 ש"ח.
ברומא-לא הוצאתי ולו שיחה אחת לארץ, רק קיבלתי SMS ושיחות נכנסות, צפיתי לעלות של כ40 ש"ח. היום הגיעה החשבונית ולתדהמתי חוייבתי ב-170 ש"ח -סלקום חו"ל (שמתוכם 35 ש"ח שבאמת "הגיעו" לי). התקשרתי לסלקום-הנציגה לא ידעה לענות לי והעבירה אותי לסלקום חו"ל-שם ענה בחור מאד נחמד בשם-ספיר, שהסביר לי שהעלות היא על 6 דקות האזנה למשיבון-אמרתי לו, ש-6*6.5 ש"ח זה לא 147 ש"ח-והוא ענה, ששיחה למשיבון זה לא דרך סלקום מוזל וזו העלות.הייתי בשוק-הסברתי לו שהנציגה שהסבירה לי על חו"ל לא אמרה כלום בנושא משיבון אז הנחתי שזו אותה עלות ושיחשוב בעצמו אם זה הגיוני שלא הוצאתי דקת שיחה אבל בחרתי לממן את סלקום ב-6 דקות למשיבון?!
למזלי, ספיר היה נחמד, אמר שיבדוק זאת ויחזור אלי וכך עשה-זיכה אותי על ההפרש בטוענה שהנציגה שדיברה איתי "לא מתמחה בסלקום חו"ל וכנראה זו הסיבה שלא נתנה לי מידע מלא"-הודתי לספיר על השרות. כשניתקתי, פתאום קלטתי שזה לא מספיק טוב. באותה מידה יכולתי להיות לקוח שלא מודע, תמים שסומך על סלקום.... עם כל הכבוד-אני לא צריכה לספוג את חוסר המקצועיות של סלקום שנותנים לנציגה לא מספיק מיומנת לענות ללקוח!!!!
אני באמת מנסה להאמין שזו לא רמאות מכוונת, שזה לא מידע שבכוונה מוסתר מהלקוח-למקרה שלא ישים לב וישלם להם..
|
כמעט נזק כספי |
סוג הנזק : |
הכשרת נציגים בצורה יותר רצינית, העברת מידע מלא ללק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|