פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה מוגזמת של כספים. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עוד" שרית פישל שמייצגת את סלקום,דורשת סכומים מופרזים,
ואינה מנסה לבוא לקראת אישתי , מתנהגת בכוחניות, ובלי רגש,אפשר להיות גמישים, כלפי אנשים שקשה להם.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
רועי - פניות הציבור - שם ותפקיד:
פנייתו של מר דונן התקבלה בחברתנו, אנו מזמינים אותו ליצור עימנו קשר באמצעות פקס 09-8607921. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. תגובה:
פנייתו של מר דונן התקבלה בחברתנו, אנו מזמינים אותו ליצור עימנו קשר באמצעות פקס 09-8607921. סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה