פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בשדרוג מכשיר, נגבה תשלום גבוה יותר ממה שסוכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שדרגתי את המכשיר שלי והובטח לי שיהיה זיכוי של 25 ש"ח (החזר מלא על עלות המכשיר) בחיוב של 120 ש"ח בחשבון החודשי (לא כולל עלויות מכשיר ותוכניות). מתברר שסלקום מזכה רק ב- 20 ש"ח. כשהתקשרתי לברר מסתבר שלוקח להם 4 חודשים לקבל את החוזה מהחברה שאצלם ביצעתי את השידרוג. עדיין אין לי תשובה מהם (השדרוג בוצע בסוף יוני). כרגיל, סלקום לא עומדים במילה שלהם וכרגיל, עושים טעויות בחיוב.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על פי ההסכם שסוכם, רטרואקטיבית פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נגה-פניות הציבור-סלקום שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' אדוה בקשר להטבות בגין שדרוג ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
נגה פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה