פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליחים לטפל במכשיר הסלולרי שלא נידלק כל בוקר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר סלולרי מס 052-3311908
ביום שיש 25.2.06 התקלקל המיקרופון וניגשתי לתחנת שרות בראשל"צ .
החליפו לי מכשיר למכשיר מתוקן .
ביום שבת המכשיר היה כבוי וביום א בבוקר לא נידלק ולא ניטען .
ביום שני 22.2.06 ניגשתי שוב לתחנת שרות בראשל"צ וסיפרתי על הבעיה והסברתי לבחורה הנחמדה שהבעיה במכשיר התחילה לאחר החלפתו ביום שישי , כמובן שהיא ראתה שהוא לא נידלק ולא ניטען והחליפה לי את המטען והסוללה לציוד חדש מקופסה ! ושלחה אותי לדרכי לאחר שהראתה לי שהסוללה החדשה נטענת .
באותו היום הטענתי את הסוללה ולאחר מכן הטלפון עבד כמה שעות .
בערב כיביתי אותו ולמחרת בבוקר ( יום שלישי ) הטלפון לא נידלק , התקשרתי למוקד 123* והסברתי להם שיש בעיה במכשיר.
ראוי לציין שהעובדים במוקד + מוקד טכני נחמדים שרותיים מאוד ומעונינים לעזור .
שליח של סלקום בא ולקח את המכשיר ביום ג 28.2.06 לתיקון והחזירו ביום ד 1.3.06 כמובן שבטופס הטיפול היה רשום שהוחלפה סוללה ( להזכירכם לפני יום קיבלתי סוללה חדשה מקופסה) לסוללה משומשת ??? .
כמובן שהמכשיר עבד עד הערב למחרת בבוקר ‏יום חמישי‏ ‏ 02.03.06 למרבה הפלא לא נידלק
מה שונה יום חמישי משאר השבוע !? ,
התקשרתי למוקד השרות והסברתי להם את הבעיה והבחור שדיבר איתי היה מאוד מאוד נחמד
וכמובן ששלח שליח להחליף את המכשיר .
באותו היום הגיע שליח והעביר את הסוללה וה SIM מהמכשיר שלי למכשיר שהביא איתו ולמרבה הפלא המכשיר החדש ( שתוקן במעבדות סלקום בנתניה ) לא נידלק ,
השליח התקשר למרכז שרות ודיווח על הבעיה והלך .
נשארתי עם מכשיר לא נידלק .

כרגע המכשיר אינו תקין .
כבר שבוע מטפלים באותה בעיה , המשאבים שחברת סלקום מבזבזת על הבעיה אצלי הם כבר יותר יקרים מלספק לי מכשיר חדש .
( 3 פעמים שליחות , סוללה חדשה , סוללה , מטען )

השאלה הגדולה היא איך חברה מכובדת כמו "סלקום" שיודעת לתת שרות ולדבר יפה עם הלקוח , ברמת המקצועיות מזכירה לי חנות בשוק לא מקצועית .


עופר רביע
הפסנתר 7 ראשל"צ
052-3891575


עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר רביע בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה