לא מצליחים לטפל במכשיר הסלולרי שלא נידלק כל בוקר |
נושא התלונה: |
יום שישי 24 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר סלולרי מס 052-3311908
ביום שיש 25.2.06 התקלקל המיקרופון וניגשתי לתחנת שרות בראשל"צ .
החליפו לי מכשיר למכשיר מתוקן .
ביום שבת המכשיר היה כבוי וביום א בבוקר לא נידלק ולא ניטען .
ביום שני 22.2.06 ניגשתי שוב לתחנת שרות בראשל"צ וסיפרתי על הבעיה והסברתי לבחורה הנחמדה שהבעיה במכשיר התחילה לאחר החלפתו ביום שישי , כמובן שהיא ראתה שהוא לא נידלק ולא ניטען והחליפה לי את המטען והסוללה לציוד חדש מקופסה ! ושלחה אותי לדרכי לאחר שהראתה לי שהסוללה החדשה נטענת .
באותו היום הטענתי את הסוללה ולאחר מכן הטלפון עבד כמה שעות .
בערב כיביתי אותו ולמחרת בבוקר ( יום שלישי ) הטלפון לא נידלק , התקשרתי למוקד 123* והסברתי להם שיש בעיה במכשיר.
ראוי לציין שהעובדים במוקד + מוקד טכני נחמדים שרותיים מאוד ומעונינים לעזור .
שליח של סלקום בא ולקח את המכשיר ביום ג 28.2.06 לתיקון והחזירו ביום ד 1.3.06 כמובן שבטופס הטיפול היה רשום שהוחלפה סוללה ( להזכירכם לפני יום קיבלתי סוללה חדשה מקופסה) לסוללה משומשת ??? .
כמובן שהמכשיר עבד עד הערב למחרת בבוקר יום חמישי 02.03.06 למרבה הפלא לא נידלק
מה שונה יום חמישי משאר השבוע !? ,
התקשרתי למוקד השרות והסברתי להם את הבעיה והבחור שדיבר איתי היה מאוד מאוד נחמד
וכמובן ששלח שליח להחליף את המכשיר .
באותו היום הגיע שליח והעביר את הסוללה וה SIM מהמכשיר שלי למכשיר שהביא איתו ולמרבה הפלא המכשיר החדש ( שתוקן במעבדות סלקום בנתניה ) לא נידלק ,
השליח התקשר למרכז שרות ודיווח על הבעיה והלך .
נשארתי עם מכשיר לא נידלק .
כרגע המכשיר אינו תקין .
כבר שבוע מטפלים באותה בעיה , המשאבים שחברת סלקום מבזבזת על הבעיה אצלי הם כבר יותר יקרים מלספק לי מכשיר חדש .
( 3 פעמים שליחות , סוללה חדשה , סוללה , מטען )
השאלה הגדולה היא איך חברה מכובדת כמו "סלקום" שיודעת לתת שרות ולדבר יפה עם הלקוח , ברמת המקצועיות מזכירה לי חנות בשוק לא מקצועית .
עופר רביע
הפסנתר 7 ראשל"צ
052-3891575
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|