פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי שנציגה(מנהלת) טלפונית הבטיחה והיא לא רשמה את זה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים התקשרתי לסלקום לברר כמה נשאר לי לשלם על פלאפונים שלקחתי מהחברה וגם לנתק קו מ-6 קוים שיש לי בחברה הנציגה הבינה נכון שאני בדרך לעזוב את חברת סלקום הציע לי מסלולים חדשים וזיכוי של 350 שקל על החשבונית הקרובה על אחד הקוים ביגלל שהם עשו טעות לאחר שהתקשרתי אחרי 3 ימים אם הקו התנתק אז ככה לא נותק הקו ולא רשום הזיכוי שהיא אמרה לי אז אמרתי שיש שיחה וניתן להאזין לה לאחר שיום שלם המנהלת שם לא נתנה לי תשובה אני התקשרתי אחרי מספר דקות והיא אומרת לי עכשיו אנחנו בודקים את עוד 3 ימים יהיה תשובה נאזין לשיחה בחברה שאני עובד אחרי 5 דקות מנהל נכנס להאזין לחברה אני באמת חשבתי לעזוב אבל עכשיו החברה נתנה לי את הפוש האחרון אני לא מאמין אני בחברה משנת 1996 וזה מה שמגיע לי אני חושב על תביעה נגד סלקום ועוד משהו הייתי במרכז שרות ברגבה שליד נהריה שם הבאתי את הדפים ששלחו לי על ניתוק הקו אחרי שמלאתי הבאתי להם ביקשתי שיחתמו לי על הטופס ככה שאם יהיה בעייה יהיה חתימה שהייתי שם לא רצו לחתום המנהל של המקום בא דיבר אלי בזלזול ובחוסר כבוד ממש בוש האני מתבייש שאני עוד לקוח של החברה הזו
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה