|
|
|
|
|
|
פנייה בגין חיוב סרק על מכשיר אייפון |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון מת"מ-חיפה |
כתובת: |
רחוב גביש 10 נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ערב טוב
הנני רכשתי ב6.6.2011 דרך סלקום מכשיר איפון 4 16GB .
יום רביעי שבוע שעבר ב6.6.2012 המכשיר הוכנס לתיקון -כאשר האחריות הייתה
עדיין בתוקף וזאת לאחר בירור במוקד שירות לקוחות בקניו מתמ חיפה וכן
ב*123 .
לפני תיקון הוחתמתי על טופס סטנדרטי של תיקון SMART PHONE ולא היה שום
אזכור בנוגע לIPHONE , הנציג הנחמד בשם אלכס טרח להסביר לי שאחריות יצרן
על תיקון אייפון הינה עד 600 שקל ולאחר מכן אם זה עובר את הסכום -מתריעים
ללקוח .
כמו כן בשירות הלקוחות *123 אימתו את הדבר וראו שהנציג כתב בכתב ידו כי
תיקון הינו עד 600 שקלים .
להפתעתי הרבה לפני שלקחתי את המכשיר היום(11.6.2012 ) מקניון מתמ הודפסה
חשבונית על סך 200 שקלים בגין תקון סרק היות ויש לי עדיין אחריות יצרן .
האם עד כדי כך זה הפנים של השירות ? להחתים את הלקוח על טופס שלא תואם
טיפול במכשירי IPHONE ולאחר מכן לחייב אותו ?
איפה היושר והאמינות שבדבר ?
הקלטות קיימות אצלכם במרכז שירות הלקוחות , אבקש לבדוק את הנושא הנ"ל
ולחזור אליי עם הממצאים .
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי ,פיצוי . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|