פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה בגין חיוב סרק על מכשיר אייפון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
קניון מת"מ-חיפה כתובת:
רחוב גביש 10 נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ערב טוב
הנני רכשתי ב6.6.2011 דרך סלקום מכשיר איפון 4 16GB .
יום רביעי שבוע שעבר ב6.6.2012 המכשיר הוכנס לתיקון -כאשר האחריות הייתה
עדיין בתוקף וזאת לאחר בירור במוקד שירות לקוחות בקניו מתמ חיפה וכן
ב*123 .

לפני תיקון הוחתמתי על טופס סטנדרטי של תיקון SMART PHONE ולא היה שום
אזכור בנוגע לIPHONE , הנציג הנחמד בשם אלכס טרח להסביר לי שאחריות יצרן
על תיקון אייפון הינה עד 600 שקל ולאחר מכן אם זה עובר את הסכום -מתריעים
ללקוח .
כמו כן בשירות הלקוחות *123 אימתו את הדבר וראו שהנציג כתב בכתב ידו כי
תיקון הינו עד 600 שקלים .
להפתעתי הרבה לפני שלקחתי את המכשיר היום(11.6.2012 ) מקניון מתמ הודפסה
חשבונית על סך 200 שקלים בגין תקון סרק היות ויש לי עדיין אחריות יצרן .

האם עד כדי כך זה הפנים של השירות ? להחתים את הלקוח על טופס שלא תואם
טיפול במכשירי IPHONE ולאחר מכן לחייב אותו ?
איפה היושר והאמינות שבדבר ?

הקלטות קיימות אצלכם במרכז שירות הלקוחות , אבקש לבדוק את הנושא הנ"ל
ולחזור אליי עם הממצאים .
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי ,פיצוי . פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה