פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי + מכמונת מהירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ- חיפה כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני בעלת קו סלולרי של סלקום רכשתי מכשיר אייפון וחבילה חדשה באוקטובר 2011 אשר יעלו לי בסביבות 260 ש"ח בסכום הסופי בחשבונית( מה שהסביר לי נציג סלקום ) במקביל בטלתי מה שהיה. לאחר זמן מה גיליתי שהחברה מחייבת אותי בסביבות 500ש"ח בחודש ואין פירוט לגבי החבילה החדשה. פניתי לסלקום לפני יומיים ובקשתי הסבר עבור זה , הנציג ספר שאכן רואה במחשב שרכשתי חבילה חדשה אז, אבל לא מבין למה זה לא מעודכן, וכשבקשתי לזכות אותי בחשבון על טעות שלהם ולא שלי הוא ענה שאין אפשרות כי הגעתי אליהם מאוחר בכמה חודשים ושקיימת אחריות של הקליינט כלפי החשבונית שלו ???האם זה הגיוני? חוקי? מבקשת את התייעצותכם.
בעיה אחרת היא מכמונת מהירות שלא בקשתי ולא יודעת איך נחת בחשבונית שלי, נסיתי לבטל את זה מול נציג סלקום הוא ספר שאין באפשרותו לעשות את זה ושעליי לבטל בעצמי דרך 01* נסיתי הרבה אבל אין מענה . אנא עזרתכם.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה