פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית ביטוח על מכשיר במשך כשנה וחצי למרות שביקשתי במפורשות לבטל את הביטוח נושא התלונה:
צברי צחי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי ביקשתי לבטל ביטוח למכשיר נוקיה את הבקשה עשיתי כאשר ישבתי מול נציג מכירות בסניף רחובות. לאחר זמן מה כאשר באתי לשדרג מכשיר אני מגלה ממש בטעות שעדיין מחייבים אותי על הביטוח למכשיר נוקיה למרות שהודעתי מזמן על הפסקת הביטוח. ביקשתי שוב להפסיק את הגביה כי זה כבר גובל בגנבה. כמו כן באותו הפגישה העברתי חלק מהמכשירים לביטוח במסלול קל. לפני כחודש בתאריך 21.5.2012 בשיחה עם נציגה במוקד הטלפוני אני מגלה שעדיין ממשיכים להוריד לי ביטוח על מכשיר נוקיה שכבר הודעתי בעבר פעמיים על הפסקת הגביה. נציגת שירות במוקד ברוב חוצפה עונה לי שזו בעיה שלי שאני לא עוקב אחר החשבוניות, וליפנים משורת הדין היא מוכנה לזכות אותי רק בשלושה חודשים. ביקשתי לדעת למה גונבים ממני כסף במשך שנה וחצי ומוכנים להחזיר רק על שלושה חודשים.
באותה שיחה עם המוקדנית ביקשתי לבטל את ביטוח מכשיר הספיריט שברכב. וראה זה פלא לאחר יום התחילו בעיות קליטה במכשיר והרבה ניתוקי שיחות, מד הקליטה במכשיר תוך כדי שיחה משחק ממלא לאין קליטה במקומות שהייתי רגיל לדבר (יש לי מסלול קבוע). פניתי למוקד הטכני אמרו לי סים לא תקין אמרתי הסים הוחלף לפני חודשיים בדיוק, אז אמרו לי נעשה לך עידכון מרחוק, עשו עידכון ועדיין יש לי בעיות בקליטה. יש לציין שהמכשיר ברכב נמצא למעלה מ-5 שנים ולא היו איתו תקלות. ב- 12.6.2012 פניתי שוב ללמרכז שירות ברחובות והתלוננתי על הנושא הכספי ועל הניתוקים שיש לי בשיחות ושם ניסו למרוח אותי שהבעיה בצד השני. וכאשר טענתי כי לא היו לי בעיות קליטה וניתוק שיחות עד לביטול הביטוח אמרו לי שלא יכול להיות. ב-13.6.2012 פניתי שוב למוקד הטלפוני כי זה ממש בילתי ניסבל שכל שיחה אני צריך לעשות מינמום בשלושה צילצולים אמרו לי שעלי לפנות למוקד התקנות שיבדקו את המכשיר וכמובן שזה בחיוב כי אין לי ביטוח למכשיר. זה ניראה הגיוני? 5 שנים אני משלם ביטוח ואין תקלות ויום 1 לאחר הפסקת הביטוח יש תקלות. יש לי בחברה 5 מכשירים ואני בחברה כבר 14 שנה ואם זה הייחס אני אשקול בחיוב הצעה לעבור למפעיל אחר וגם אדאג שהרבה מחברי יעשו כך.
כספי סוג הנזק :
החזר מידי של כל סכום הכסף שניגנב ממני מרגע שבקשתי לבטל את הביטוח על מכשיר הנוקיה. ובדיקה ותיקון מכשיר הספיריט ללא חיוב. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה