פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר טלפון סלולרי חדש. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הבונים 3 נתניה כתובת:
אזור תעשיה פולג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 05.06.12 שידרגתי את הטלפון שלי למכשיר מתוחכם יותר XT910 של מוטורולה במחיר גבוהה של 3924 ש"ח .ביום 13.06.12 תוך כדי ברור בסלקום כבה מסך הטלפון. ביליתי בטלפון ( בקו אחר) כשעה ואיש לא הצליח להסביר לי מה קרה לטלפון. הגעתי לחברה ב-15:44 וביליתי בחברה עד 17:12 . פקידת השרות , עדי , לאחר שנעלמה לדקות ארוכות מס' פעמים מבלי לעדכן אותי מה קורה , הודיעה לי בסופו של דבר כי יהיה עלי להשאיר את הטלפון לתיקון וכי זכרונות בטלפון ככל הנראה ימחקו. הדבר גרם לי לכעס גדול מאד ,הודעתי כי אני מעדיפה להתנתק מהרשת באותו רגע , הפקידה לא התרגשה במיוחד ולא ניסתה להרגיע אותי , נהפוך הוא , הוסיפה ,כי איומים לא ישחקו תפקיד .הסברתי כי אינני יכולה לעבוד ללא הטלפון , כל הטלפונים , הכתובות והתזכורות נמצאים בטלפון , ומחיקתם תיגרום לי נזק , כעסתי על כך שטלפון חדש ומתוחכם מתקלקל כל כך מהר . אני מתחילה לחשוד כי החברה מוכרת טלפונים משופצים במחיר חדשים , אחרת אין לי הסבר לתופעה בפרט שהטלפון לא , נחבל או נרטב .אני מנויה שנים רבות בחברה ואף פעם לא הכנסתי טלפון לתיקון כיוון שלא היה צורך בכך. כאשר שידרגתי את הטלפון , ביקשתי מאיש השרות כי יעביר את הזכרונות לטלפון החדש , הוא אמנם עשה זאת , אולם לא טרח להסביר לי כי אני צריכה להעביר את הזכרונות לכרטיס הזכרון ולא לטלפון עצמו , דבר שהיה מונע את מחיקת הזכרונות. צר לי לציין כי השרות שנתנה הפקידה עדי בעמדה 28 והמנהלת שלא ענדה תג זיהוי , היה גרוע . שתיהן התייחסו בשוויון נפש לבעיה , הן חזרו מס' פעמים על כך כי הזכרונות ימחקו ושלא אצפה להפך , במקום לנסות להרגיע ולנסות למצוא פתרון כלשהו , או אפילו להציג כאילו הן מחפשות איזה פתרון .לאחר שקיבלתי טלפון חלופי וביקשתי הסבר כיצד להפעיל אותו , ענתה לי עדי בזלזול ושחצנות כי "לוחצים על המקשים" זו היתה התנהגות מתנשאת של נותן שרות שאיננו שרותי לחלוטין , אינו קשוב למצוקות הלקוח ואינו עושה כל מאמץ כדי להרגיע ולפייס את הלקוח אני מבקשת לציין כי אינני נערה צעירה אלא אשה בוגרת שעדי צעירה יותר אף מילדי. צר לי כי החברה נוהגת כך כלפי מבקשי שרות , אולם נוהגת אחרת כאשר לקוח מגיע לרכישת מכשיר או שידרוג , במקרה כזה איש המכירות ישב , יסביר ויקדיש מזמנו עד לחתימה על החוזה . לאחר מכן הלקוח בבחינת יתוש טורדני וחבל שכך .אני לקוחה ותיקה של סלקום , כך גם ילדי , אולם עכשיו אני בוודאי אבחן את ההצעות של החברות המתחרות .

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה