פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לתלונות רבות וגבייה שקרית נושא התלונה:
אביגד אולגה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פנייה ראשונה שנשארה ללא תגובה 27.04.12
באדום מודגש דברים , שעדיין לא תוקנו ולא נענו בשום צורה 14.06.12
בצהוב מודגש מה שתוקן בעקבות שיחות טלפון רבות
לכבוד
סלקום – פניות הציבור מאת אולגה אביגד
מס' טלפון 0524096427
א.ג.נ, שלום רב.
הנדון: תלונה על אי - עמידה בהבטחות וגבייה שגויה. בקשת תיקון והחזר כספים.
אני לקוחה שלכם משנת 1997. לא פעם אחת השתתפתי בכנסים-השתלמויות, שערכתם בזמנו ללקוחות עסקיים. הייתם ממש גדולים בתורה איך לשרת לקוחות ואיך להפוך לקוח לא מרוצה ללקוח נאמן. הכול בזכות השירות!!!
עכשיו לעניין:
בינואר השנה רכשתי קו חדש ואיחדתי תשלום עם בעלי (מספרו 0523674631) , כדי לקבל תנאים של משפחה.
1. הכרזנו וחתמנו שאנחנו לא רוצים גלישה, למרות זה כל חודש משלמים.
2. שביטוח אצלכם יקר ועשינו אותו ביום העסקה ב"דינמיקהסלולר. אין צורך בתשלום על ביטוח גם בסלקום.
3. הובטח לנו שבעלי ששידרג את המכשיר לא ישלם עבור המכשיר החדש.
4. שמנו לב שבכל חשבונית מס של בעלי מופיע מספר מופרז של SMS כ- 180 לחודש, שבשום פנים ואופן לא הייה ולא נברא. ביקשתי לבדוק, הובטח שישלחו לנו בדוא"ל או בפקס בחינם פירוט מספרי טלפון. לא קיבלנו.
כל הנאמר לעיל אמרתי כל חודש לנציג שירות בטלפון וקיבלתי הבטחות ורק הבטחות. שיחה אחרונה הייתה ב-19.04.12 בשעה 20.45 עם איסרה. אישית הבטיחה לחזור בטלפון ולשלוח פירוט. עדיין לא קיבלנו לא טלפון ולא פירוט. לפני כן בתאריך 14.03.12 עם אושר, מגדלן מסלקום פיננסי וכו' .... כמה אפשר??
אני מבקשת לתקן דחוף את כל הטעויות ולהחזיר כספים.
ועוד דבר: בסניף כפר סבא זמן המתנה בתור לפחות שעתיים!!??
ביום העסקה בינואר הייתי כ-4 שעות בסניף. זה לא מצב תקין. ועוד אחרי כל השעות האלה אני כל חודש התקשרתי לקבל הסברים וקיבלתי הבטחות סרק.
לא ראוי לחברה כמוכם לשרת באופן כזה.
כולי תקווה שתתקנו את הטעויות ונוכל להישאר בסלקום.
נא להתייחס ולתקן.
בכבוד רב, אולגה אביגד
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה