פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות בע"פ של מנהלת שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בפתח דבריי ברצוני לציין שאיני מנסה "לרכב" על גל ההתלהמות כנגד החברות הותיקות אלא אני מבקש לקבל את שסלקום כחברה מכובדת התחייבה כלפיי וכלפי משפחתי.
אני באופן אישי לקוח עסקי של חב' פלאפון כמנהל בחברה שבהסכם עם חברת פלאפון ומקבלת תנאים יחודיים מפלאפון לעובדיה ולבני המשפחה אך למשפחתי 4 מנויים בסלקום מזה שנים רבות כלקוחות מאוד ותיקים .
לפני שנה כאשר ההתחייבות הקודמת של משפחתי בסלקום הסתיימה, ורגע לפני שרציתי להעבירם לפלאפון הגענו למרכז השרות של סלקום בר"ג, ושם מתוך רצון להשאיר את משפחתי בסלקום התחייבה מנהלת שרות בכירה (פרטיה נמצאים ברשותי) בפני אשתי על העיסקה הכוללת חבילת שיחות סמס וגלישה ומכשיר אייפון כל זאת ב-230 ש"ח לחודש אך עם זיכוי של 30 ש"ח לחודש כך שסה"כ מבחינתנו מדובר על תשלום של 295 ש"ח לחודש (לאחר זיכוי גם של 5 ש"ח בעבור מכשיר שהחזרנו).
אותה מנהלת שרות הבטיחה לנו במפורשות בע"פ שההתחייבות בכתב לגבי הזיכוי החודשי הוא לשנה אך היא מתחייבת שלאחר שנה התקופה תאורך.
וידאתי איתה מספר פעמים לגבי מחוייבות החברה להאריך הזיכוי גם מעבר לשנה ואף ביקשתי זאת בכתב לאור התחיבותנו ל-3 שנים בקבלת המכשירים אך היא אמרה שאין צורך באישור בכתב והתחייבה כאמור על כך, ולאור זאת צרפנו 3 מנויים מהמשפחה למסלול זה.
אני רוצה להדגיש שוב שהצטרפות זו שלנו למסלול זה הייתה בנקודת זמן בו לא הייתה לנו שום מחוייבות לחידוש מסלול כלשהו בסלקום, הייתה לנו הצעה מצויינת מפלאפון שבה אני כאמור מנוי עסקי ורק התחייבות זו ל-3 שנים של מנהלת השרות גרמה לנו להמשך התקשרות עם סלקום.
והנה בתום שנה...
אני מגלה שחבילת הגלישה התייקרה ב-10 ש"ח (בלי כמובן להודיע לנו מראש כמתחייב על פי ההסכם וכנראה אלהים יודע גם למה אחרי שהחברה התחייבה על עלות מסויימת בתום שנה היא מעלה המחיר) ובנוסף הזיכוי של ה-30 ש"ח לחודש הסתיים והחברה אינה מוכנה להאריכו,
כך שמול התחייבות למסלול שעלותו 295 ש"חמבחינתנו , כעת אנו נדרשים לשלם 235 ש"ח לחודש, כך שכל חודש העיסקה התייקרה לנו בעבור 3 המנויים ב-120 ש"ח ובראייה שנתית קרוב ל-1500 ש"ח.
אז אני לא מתלהם, אני פשוט מרגיש מרומה.
בצומת ההחלטה שלנו לפני שנה הובטחה לנו הבטחה ע"י מנהלת שרות בשם חברת סלקום מתוך כוונה להשאיר משפחתי כלקוחות סלקום והנה בחלוף שנה, כנראה משפחתי כבר נחשבת כלקוח שבוי (לאור קנס היציאה שיחול עליה במעבר לחברה אחרת וההתחייבות על מכשירי האייפון) כך שניתן לעשות במשפחתי ככל העולה על רוחה של סלקום ולא לעמוד בהתחייבות גם שניתנה בע"פ (כדרך אגב זכורה לי פסיקת שופט מךפני מספר חודשים כנגד סלקום האומרת שהתחייבות החברה בע"פ כמוהכהתחייבות בכתב)
אז אני לא מאיים במעבר לחברה אחרת (למרות שברור שזה מה שאעשה בטח במציאות של היום ) אני רק מבקש שחברה מכובדת כסלקום תעמוד בהתחייבותה למנוי שידוע לי שמוגדר בחברה כמנוי טוב מאוד ולכן אבקש להשיב משפחתי לעסקה שהובטחה לה מראש.
בתודה
בעלה של מנויית סלקום
כספי סוג הנזק :
החזרת משפחתי למסלול ולתנאים שהובטחו לה ברגע כריתת ההסכם גם אם הובטחו בע"פ ולא גובו בכתב פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה