פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של סלקום והעברתי מידע שקרי - עד לכדי חיוב חשבון שלי על טלפון של בניiv נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הטעיה ע"י סלקום והעברת מידע שיקרי - לפני כשנה מצאתי עצמי "בעלת חשבון" טלפון של הבן שלי. כל חטאי היה בכך ששילמתי לו חשבון טלפון. מעולם לא התחייבתי. מעולם לא חתמתי על כלום ומעולם לא התקשרתי איתם לצורך חיבור מספר זה. אחרי אין ספור שיחות הודיעו לי שעלי לבטל את השם שלי מהמנוי. שלחו לי טפסים שגויים. שלוש פעמים אמרו שלא קיבלו הפקס וכשהתקבל לבסוף הודיעו לי ביום 27.3.11 שעד סוף היום השם ישונה לשם הבן שלי בלבד. שתי מוקדניות דיברו איתי לסרוגין. רשמתי תרשומת מהשיחה כולל שמותיהן כולל השעה. היום קיבלתי מכתב שאני חייבת סכום כסף גדול (אותו אמור הבן שלי לשלם) כיוון שאני בעלת החשבון. לא רק שלא הוציאו אותי, הם השאירו רק אותי. בשיחה עם סלקום יש תרשומת מהשיחה אבל ללא החלק בו מודיעים לי שהחשבון כבר לא על שמי. סלקום טוענים שהם לא שומרים מסמכים וכך לא יכולים להוכיח שאני לא חתומה על בקשת הטלפון. ומבחינתם אני אחראית. האם יש דרך משפטית להתמודד מולם או שזה החברה הגדולה נגד האדם הקטן? נא תשובתכם. תודה.

ברצוני לציין כי עקב מספר גדול כל כך של פניות שלי אליהם והטעיות שלהם או אי הבנה (התוצאה זהה - לא פתרון לי הבעיה שהם בעצמם יצרו) - נזהרתי ושמרתי תעוד מכל שיחה ומכל פקס ששלחתי. הבעיה היא שאצלם הם תיעדו אחרת. במידה והנושא יגיע לידי טיפול עו"ד אהיה מוכנה אף להבדק בפוליגרף לאימות הנתונים.
עלבון, עגמת נפש, זמן סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה