פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים, אי קבלת שירות ועלבון! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות עסקיים ותיקים של סלקום.
בהמשך התנהלות סלקום מול חברתנו, עברה החברה לספקית מתחרה עם תנאים מצוינים, לחברת אורנג'-פרטנר תקשורת.
בהמשך לעזיבה, החלו מצד חברת סלקום הבטחות וניסיונות להחזיר אותנו ולהיות לקוחה עסקית מועדפת.
לאחר מספר פגישות וקבלת הצעות הוחלט לחזור ולהיות שוב לקוחה של סלקום וליהנות מההטבות שהובטחו לה.

כתנאי חזרתנו לסלקום הובטחו תנאים אשר אינם תואמים את החיובים שאנו מקבלים כבר מספר חודשים – מרגע חזרתנו לסלקום!
בשיחתנו עם מנהלת הלקוחות העסקיים, גב' שלי, ולבקשה הועברו לידיה כל הטפסים נשוא ההטבות שמגיעות לנו.

מאז חזרתנו הוראות הקבע יורדות באופן קבוע, וזאת לא בהתאם להסכם.
מקבלים חיובים מופרחים, בלתי הגיוניים וכלל שאינם בשימוש ושלא נתבקשו בחברה!!!

ניסיונות מתישים של השארת הודעות, תחנונים ובקשות ללא הועיל!!!!

אנו מרגישים מרומים ומנוצלים ואיננו מקבלים את השירות הראוי הן ללקוח עסקי
והן ללקוח חוזר וותיק כבר במשך שנים.

אנו דורשים לסדרת את החיובים ולזכות אותנו בגין כל החיובים של אלפי ההסכם/הבקשה והשימוש


לפרטים ותשובה לשלוח מייל לכתובת: [email protected]

כספי סוג הנזק :
הסדרת החיובים, זיכויים ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה