פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תקשורת נושא התלונה:
סרוסי אבי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי אבי לפני מס ימים בעקבות פנייה שלי נמסר לי על זיכוי בחשבונית בסך 1000 שח עקב חוב שלי בסך 1247 ביקשתי לקזז את הסכם ואני יוסיף את ההפרש נמסר לי להמתין 3 ימים מאחר ואני מחזיק מכשיר נוסף של פלאפון ביקשתי שיחזרו אילי למספר שלי ולא למכשירים שמצויניים אצלכם מאחר וזה אצל הילדים קיבלתי הודעת אסאמאס על החוב שבמידה אני לא ישלם המכשירים יחסמו ושזיכו אותי בסך 499 בלבד אני מס ימים מנסה ליצור קשר עם מחלקת פיננסים ולא ניתן לאתר אותם אף נגשתי לחברת סלקום בנתניה ושילמתי סך של 250 שח והם מסרו לי שרשום אצלם רק זיכוי של 499 הודעתי להם שנאמא לי שיש לי זיכוי של 1000 שך נמסר שזה מה שרשום התכתבתי אתכם מס פעמים התקשרתי אליכם ב*123 שמסרו שאין להם קשר עם מחלקת פיננסים דיברתי איתכם דרך האינטרנט וכל הזמן גם מסרתי לכם את מס הנייד שלי האיש אתם לא חוזרים ולא נותנים לי שרות ולכן אני מבקש להתנתק גם שביקשתי לדעת לגבי הדילים החדשים נמסר לי קודם כל תסדיר את החוב רק לאחר מיכן תסתכלו כמה פניות פניתי אליכם בכול דרך אפשרית דרך האימל בצור קשר ולא חזרתם אילי טלפונית מידי יום אני ממתין על הקו שעה מנתק ממתין שוב שעה מנתק ככה כל יום ומידי יום אין דבר כזה אני השבוע הגש לחברה אחרת ויתנתק ואחר כך תבינו למה עוזבים אותכם לקוחות אם זה היה מפעל פרטי מזמן היו מעיפים אנשים
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה