פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית קנס לשווא נושא התלונה:
בר ערן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר התנתקתי מסלקום ,הייתי לקוח עסקי דרך שטראוס כ 10 שנים .
לאחר ההתנתקות סלקום גבו ממני סכום של 2094 מתוכו קנס של 1600 ש"ח .
לאחר עשרות שיחות הצלחתי להשיג את האחראית בסלקום שהבהירה לי חד משמעית
שאני בהתחייבות , בקשתי ממנה לשלוח לי את החוזה מול סלקום ומאז נעלמו עקבותיה , לא בטלפון הנייד ולא בטלפון של המשרד אין מענה , בינתיים הזמן השכיח את הנושא והיום במקרה נתקלתי בחשבונית של סלקום ובחודש אוקטובר וודאי שלא הייתי בהתחייבות לסלקום .
אשמח לעזרה .
נ.ב לפני כמה חודשים נעזרתי באתרכם והפנייה נענתה במהירות וביעילות , המון תודה ויישר כוח על פעילות מדהימה זו .
ערן בר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סיון בן לולו אחראית פנ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר.
נשלחר למר בר תגובה בכתב.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה