פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב הגבוה מכפי מהסיכום בחוזה המקורי. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי ערן גולן


הנדון : זיכוי המגיע אך טרם התקבל זה זמן רב - מחברת סלקום

במהלך חודש אוגוסט 2011 נגנב לי הטלפון בחוף היום בהרצליה.

למחרת המקרה ניגשתי לסניף סלקום בפתח תקווה על מנת לרכוש מכשיר חדש.
דיברתי עם נציג שרות על סוגי מכשירים וחבילות וסגרנו בסוף על רכישת 2 מכשירי Samsung Galaxy s2. אחד עבורי ואחד עבור ארוסתי.
לפי הנציג, החבילות שהציעו לנו היו חבילה עבורי של 400 דקות ו 400 SMS במחיר של 350 ₪ (כולל החיוב בעבור הטלפון שנגנב) והטלפון הנוסף סכום של 200 ₪ (מסלול סטודנטים ל 500 דקות ו 500 SMS. ).
כלל המחירים כללו גלישה ללא הגבלה במהירות של 1Mb והחזר על המכשיר החדש.

הבעיה החלה כבר בחשבונית הראשונה שקיבלתי (ב-02-10-2011 לתקופה 09-11)
הסכום היה גבוה בהרבה מהסכום אותו הייתי אמור לשלם. במקום 550 ₪ שילמתי 709 ₪ ולא הבנתי מדוע ?

חודש אחר כך (בחשבון 02-11-2011) שוב קיבלתי חשבונית מופרזת הפעם על סכום של 679 ₪ .
כשראיתי שיש פה כבר מגמה בעייתית התקשרתי לנציג שרות טלפוני אשר את שמו אינני זוכר.
הנציג ראה שיש באמת בעיה שאני לא מזוכה על המכשיר שלקחתי (בהתאם לסיכום עימי) עבור ארוסתי והבטיח לתקן התקלה.
למרות זאת גם בחשבונית של חודש 11-2011 חשבון 02-12-11 קיבלתי שוב סכום גבוה בסך של 729 ₪ (כלומר הבעיה טרם טופלה).

מיד התקשרתי שוב לסלקום ונאמר לי שזה לא טופל ושעכשיו הם יטפלו בזה ושהכל יהיה בסדר!

וחוזר חלילה בחשבון 02-01-2012 שוב חויבתי בסכום של 702.1 ₪ ( רחוק מהסכום של 550 ₪ שאני אמור לשלם).

שוב התקשרתי לסלקום והפעם בקשתי לשוחח עם מנהל והפנו אותי אל בחור בשם אמיר.

אמיר היה מאוד נחמד בהתחלה. הוא אמר שהוא רואה את הבעיה ושהוא יטפל בזה אל מול מנהלי הפרויקטים.
לדבריו הייתי אמור לקבל החזר על המכשיר הנוסף אך בגלל בעיה אצלם זה לא התעדכן במערכת
באותה שיחה גם התברר לי כי החלו לחייב אותי ב- 60 ₪ בגין חבילת וידאו שלא ביקשתי וכבר חודשים אני מחוייב עליה.
הוסיף ואמר כי עלי לחכות לחשבונית של החודש הבא בכדי שהוא יוכל לחשב את ההפרש המדוייק שמגיע לי.
נאלצתי להסכים לכך ולחכות לחשבונית הבאה ולטלפון המיוחל.
החשבונית הבא הגיע על סכום של 759.41 וכמובן את שיחת הטלפון מאמיר לא קיבלתי כמובטח.
התקשרתי שוב למוקד וביקשתי לשוחח עם אמיר (לא ניתן לדבר עם המנהלים ישירות הכל נעשה דרך מיילים שהנציג שולח אליהם).
אמיר לא חזר אלי.
אחרי כמה ימים אמיר חזר אלי וטען כי היה בחופש ולכן זה לא טופל עדיין וששוב אני צריך לחכות לחודש הבא.
אחרי חודש נוסף שוב הגיע חשבונית והפעם על סכום של 881 ₪ ושוב לא קבלתי שיחת טלפון מאמיר כמובטח.

התקשרתי שוב לסלקום ואחרי צעקות בטלפון ביקשתי לשוחח עם המנהל אשר ממונה על אמיר.
קיבלתי לטלפון מנהל בשם אלכס שהיה כמובן מאוד נחמד.
בשיחה עימו טענתי שלקבל את כספי חזרה כ-חצי שנה מאוחר יותר נראה לי די והותר.
הוא אמר שהוא רואה את כל ההתכתבויות ושהוא מטפל לי בהכל.
הוא אמר שחסר לי בחוזה הסכם שנקרא " הסכם מכשירים חבילה משתלמת סטודנטים"
ושאני צריך לחתום עליה ולשלוח אותה אליו בפקס.
לבקשתו, מילאתי את הטופס הנדרש ושלחתי אליו עוד באותו היום.

בסיום השיחה, אלכס אמר כי אני שוב צריך להמתין לחשבונית הבאה ואז הוא יתקשר אלי עם סכום הזיכוי שמגיע לי וכמובן הוא יתקן את הטעון שקיימת אצלם במערכת.

מיותר לציין שטלפון מאלכס טרם קיבלתי.
ב 07.06.12 התקשרתי לבקש את אלכס לשאול מה נסגר עם הזיכוי.
מסתבר שאלכס כבר לא עובד בחברה ושאף אחד לא חשב לדבר איתי.

היום לאחר 9 חודשים טרם אירע דבר בעניין הזיכוי המיוחל. לא רק זה שטרם קבלתי את כספי אלא שבנוסף חשבוני ממשיך לגדול מחודש לחודש.

היום דיברתי שוב עם מנהל חדש ששוב לא מודע לכל מהלך הסיפור ושוב דיבר איתי על סכומים אחרים שאותם אני אמור לשלם.

אני מיואש ואזלו לי עצומות הנפש לפנות אליהם ישירות ולהתחיל את כל התהליך מחדש.

במידת הצורך יש לי את כל החומר הנדרש (חשבוניות וכו').

רק עיזרו לי לקבל את המגיע לי.


אנא עזרתכם בעניין.

תודה מראש.,

ערן גולן
עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :
החזר כספי ושינוי החיוב החודשי השותף בהתאם. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה