פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
עוזיאל 8 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום ברצוני לשתף אתכם, במקרה שעברתי עם חברת סלולאר-סלקום.
במשך כיומיים אני מנסה לאתר את הנציגי שירות שלהם, אך אין מענה.
נתחיל מהדבר העיקרי, ההמתנה מאוד ארוכה שנמשכת לא פחות מ25 דק' וההמתנה האחרונה שהייתה לי נמשכה כ 45 דק', עד שנציג ענה לי ואמר לי שאין באפשרותו להעביר אותי למנהל, הייתי כ"כ נסערת והוא דיבר אליי בזילזול וסירב בתוקף להעביר אותי למישהו מעליו, לא רצה לתת לי את הפרטים האישיים שלו, ביקשתי את השמות של הנציגים שדיברתי איתם לפניו והוא פשוט ענה כ"כ בזילזול והוא שם לב שנסערתי והייתי זקוקה להרגעה שנובעת בדר"כ מהנציגי שירות והוא ממש דיבר לא יפה שהדבר הזה גרם לי לדבר בצורה שאני בדר"כ לא מדברת.
דבר נוסף, אחד מהנציגים לקח ממני את מס' הטלפון והתחייב שהם מתקשרים תוך מס' דקות ועד עצם הרגע הזה לא חייגו.
הייתי שמחה אם הייתם מתערבים ודואגים שדבר ראשון יטפלו בנציג החצוף ששמו "חי" והוא טוען שהוא לא מפחד ושאני אתלונן עליו, הוא היה כ"כ בטוח בדיבור שלו, אני מאמינה כ"כ שתוך יומיים שלושה יצרו איתי קשר מהחברה, אבל הייתי מאוד רוצה לדעת מה התקנון אומר לגביי זמן המתנה, אני יודעת שאמור להיות המתנה בסף של 12 דק' עד שנציג עונה.
דבר נוסף, הייתי שמחה אם הייתם עוזרים לי להגיע רחוק עם זה, כי למזלי הרב, היום הטכנולגיה היא מאוד מפותחת שזה אומר שכל השיחה שלי עם אותו נציד שדיבר אליי לא יפה מוקלטת, ואני רוצה להתקדם עם זה הלאה, אני לא מוכנה לשתוק לו על סיגנון הדיבור שלו ועל החוסר אכפתיות .במשפט אחד אני אסכם לכם שאולי תבינו איזה סערת רגשות אני נמצאת" אני אנתק אותך מהחברה במיידי " .
אתם בטח תגידו לי שפנייתי תועבר הלאה, אבל הייתי רוצה לדעת לאן זה הלאה ושאני אהיה בעניינים כי אני לא מוכנה לשתוק לחברה ולאותו נציג על העוגמת הנפש שנגרמה לי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
הייתי שמחה, אם זה יועיל בזה ששיתפתי אתכם, בזילזול, בעוגמת נפש ובהמתנה המטורפת והארוכה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה