פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף עבור שרות מכמונות שלא ביקשתי ע"י סלקום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
כלקוח עיסקי וותיק של סלקום,יש ברשותי 7 קווים ותשעה מכשירים.
מזה מספר חודשים אני משלם על שירות שמעולם לא ביקשתי - *01 מכמונות מהירות, כמעט בכל הקווים שברשותי.
לאחר ששמתי לב לחיוב פניתי לסלקום ונאמר לי לבטלו ישירות מול ספקי השירות.
לאחר שעות של המתנה אינסופית בטלפון לשירות *01, מנותקת השיחה באופן אוטומטי.לא ניתן להשיגם.
לפני מספר חודשים, שלחתי אימייל לאתר מכמונות, בבקשה לבטל את השרות
שלא הזמנתי וכן לזכות אותי על העבר והסכום שגבו ממני.לא חזרו אלי ולא ביטלו.
חזרתי לסלקום ונאמר לי כי אין באפשרותם לבטל את השירות אך הספק יחזור אלי תוך 24 שעות.
לאחר שבוע וחיוב נוסף פניתי לסלקום וניתנו לי "מספרי טלפון ישירים" שהחזירו אותי למוקד שירות הלקוחות.

מכיוון שסלקום גובה את התשלום עבור השירות - הינה אחראית ישירה לפעולות החיוב ומעצם כך מחובתה לפעול לביטול השירות.
כלקוח מתוסכלאני מרגיש כעס רב על הרמאות השיטתית והמובנית ומהעדר מענה הולם לבעיות.
ברצוני להביא לסיום מהיר ויעיל, לקבלת החזר כספי ופיצוי על עוגמת הנפש.
בנוסף שיטפלו בנושא על מנת שתרמיות מסוג זה יעלמו מן העולם.

לדעתי יש שיתוף פעולה וקשר עסקי בין סלקום ושרות מכמונות בסחבת הזו.
שוב אני מבקש מסלקום לא לגבות ממני עבור מכמונות ולדאוג לקבלת כספי בחזרה

אני במקביל בודק תביעה יצוגית בעניין זה

אבקש לחזור אלי במהירות
כספי סוג הנזק :
ביטול שרות מכמונות בכל הקווים ולהשיב את כספי ששולם עד כה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
שירן כהן אחראית פניות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר חייט בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שירן פניות הציבור.
תגובה:
** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה