פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשירי מוטורולה מיילסטון A853 שאינם תקינים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
כנפי נשרים גבעת שאול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביוני 2011 יום שבו קניתי 2 מכשירים מסוג מילסטון A853 . ופחות מחודשיים לאחר מכן פניתי כבר למרכז שירות בגלל תקיעות חוזרות ונשנות של המכשיר, התחולים ללא הסבר וכיבוי עצמי של המכשיר באמצע שיחת טלפון וקפיאת מסך וכו'. הבטיחו לי שכתבו (איפה) שאם התקלות ימשכו יהיה לי זכות לבקש דגם אחר. הטיפול במרכז שירות במכשיר עד היום הוא תמיד למחוק כל המכשיר. אחרי כמה פניות 3 או 4 התברר שהמכשיר קופה לחלוטין ללא תקנה ואז הכריחו אותי לקבל מכשיר לא חדש מאותו דגם !! מאז אני שוב נתקל באותם בעיות בדיוק ולפני חודש שלחו את המכשיר לתיקון במעבדה במרכז הארץ. שוב מחקו הכל וניקו את המכשיר. באותו יום כשהנציג של סלקום הכניס בחזרה את כרטיס ה סים וכרטיס הזיכרון למכשיר למסור לי אותו המכשיר מיד קפה ונתקע לחלוטין. התגובה של הטכנאי היתה שזו אשמת כרטיס הזיכרון ולא של מערכת ההפעלה של סלקום או המכשיר. שוב הכריחו אותי לקנות כרטיס זיכרון חדש.
והנה פחות מחודש אח"כ שוב נתקע המכשיר. בפניה למרכז שירות הטכנאי בדק את המצלמה ובאמת בצילום השני המכשיר קופה לחלוטין. הוא ביקש לשלוח שוב המכשיר לתיקון במעבדה הנ"ל ודרש לציין כי התקלה אומתה על ידו ויש למסור את המכשיר לטכנאי בכיר. אחרי יום טכנאי מתקשר מהמעבדה ואומר לי שאם המכשיר קופה זה בגלל כרטיס הזיכרון. אני עונה לו שלבקשתם כבר הוחלף הכרטיס ושהתקלות האלו היו כבר במכשיר הראשון ושוב במכשיר השני וזה לא תלוי בכרטיס. לטענתי שגם איכות השמע גרוע הוא עונה לי שזו בעיה של איזורים מסויימים בירושלים !!!!!
המכשיר הגיע יום ו האחרון 22/06/2012 מהמעבדה כשכל הטיפול שנעשה היה שוב למחוק הכל וניקוי !!!!!!! כעסתי מאוד ובקשתי שיטפלו במכשיר סוף סוף התגובה היתה שכבר טיפלו ואם אין כרגע תקלה אז הכל נגמר . דרשתי להביא טכנאי שאמר לי שנכון שבדגם זה יש המון בעיות הנ"ל ובגלל שסלקום סירבה/ לא יכלה (?) לעדכן את הגרסא אין להם פיתרון !!
לאור ההבטחה להעביר אותי לדגם אחר ולאור העובדה שסלקום לא יכולה / לא רוצה לתקן את הבעיות אני מבקש ביטול עיסקא מיידית
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזר תשלומים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה