בקשה לניתוק והפסקת השירותים |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב-10/6 שלחתי בקשת ניתוק מסלקום דרך אתר "נתק". ב-18/6 נכנסתי לצ'אט של החברה על מנת לוודא ביצוע. לתדהמתי הנציגה בצ'אט מסרה לי כי זמן הטיפול הינו ארוך מהרגיל והטיפול בבקשתי נקבע ל-28/8 (חודשיים+ ממועד הבקשה המקורית). כאשר ביקשתי לזרז, היא מסרה לי כי קיים עומס רב על המערכת ושיש צורך ליצור קשר עם שרות לקוחות. בשרות הלקוחות הטלפוני של סלקום פשוט לא קיימת אופציה ישירה להגיע לנציג, במקום זאת הגעתי למוקד שדרוג, הועברתי לשרות לקוחות (המתנה על הקו והזנת הפרטים מחדש) ולאחר מכן ניתוק. כך קרה מספר פעמים. פשוט לא נותנים לך בכוח להתנתק מהחברה. בנוסף, הגשתי תלונה באתר סלקום עצמו ואף אחד לא יצר איתי קשר. קיים אצלי תשלום קבוע של מעל 200 ש"ח בחודש ועד למועד הטיפול בבקשה, סלקום יחייבו אותי בקרוב ל-500 ש"ח בלי שביצעתי ולו פעולה אחת עם המכשיר (סגור).
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי מסלקום ופיצוי על עוגמת נפש, חיוב מיותר ובזבוז זמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|