פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה בחיוב נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה 7חודשים הנני מחוייב על מנוי נוסף (מספר 0527020305 מעבר לזה שברשותי).
למרות פניות חוזרות ונשנות לנציג שירות הלקוחות (למוקד וגם לנציג העיסקי שמטפל בי מר עוראבי אסלי) הנושא עדיין לא הוסדר
העידכון האחרון שקיבלתי היה ב 7 לאפריל שהנושא בטיפול (זאת לאחר שבמשך חודשיים קודמים לא קיבלתי כל תגובה)
אבקש לקבל עידכון מיידי ותאריך יעד קרוב וסביר לתשלום החזר מיידי. אני מצפה שתוכלו לבצע החזר באותה מהירות שידעתם לצרף אותי כמנוי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה