פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך טיפול כושל וכוזב בתלונתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תודה רבה רבה לכם שאתם קיימים ועושים עבודת קודש ועוזרים לנו להתמודד עם רשלנות ורמאות של החברות הנותנים שירות גרוע. בקשר לתלונתי הקודמת מס' 75955 : בתאריך 24.06.12 התקשרה אלי גברת מקשרי לקוחות סלקום. על כל טענתי אמרה שתוציא משוב (מה אני כלקוח אקבל מהמשוב שלה? ), לגבי מספר מופרז עד מופרז מאוד של SMS מהמכשיר של בעלי הבטיחה (כמו גם הקודמים לה) שתשלח בדוא"ל פירוט שיחות. עברו כבר 48 שעות והדוא"ל עוד לא הגיע.
כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספים, התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה