המשך טיפול כושל וכוזב בתלונתי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תודה רבה רבה לכם שאתם קיימים ועושים עבודת קודש ועוזרים לנו להתמודד עם רשלנות ורמאות של החברות הנותנים שירות גרוע. בקשר לתלונתי הקודמת מס' 75955 : בתאריך 24.06.12 התקשרה אלי גברת מקשרי לקוחות סלקום. על כל טענתי אמרה שתוציא משוב (מה אני כלקוח אקבל מהמשוב שלה? ), לגבי מספר מופרז עד מופרז מאוד של SMS מהמכשיר של בעלי הבטיחה (כמו גם הקודמים לה) שתשלח בדוא"ל פירוט שיחות. עברו כבר 48 שעות והדוא"ל עוד לא הגיע.
|
כספי, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספים, התנצלות ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|