פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביעת כסף עבור מספר נייד 0526449420 חסום במשך יותר משנתיים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלוש שנים גנבו ממני מכשיר נייד. מייד חסמתי את המספר ופניתי למרכז שירות פתח-תקווה כדי לבטל את השירות ולשלם יתרה עבור המכשיר (באותו זמן היה לי כבר מכשיר נוסף של סלקום). אבל הנציגה הסבירה לי שלא כדי לי לשלם את היתרה האופן חד-פעמי, עדיף להמשיך לשלם תשלום חודשי עד שאני אגמור את החשבון של המכשיר. הסכמתי לזה. במאי 2010 סיימתי תשלומים עבור המכשיר. חשבתי שהסיפור נגמר כי קיבלתי מסלקום חשבוניות בדואר ובדואר אלקטרוני רק עבור המספר החדש וגם התשלום בכרטיס אשראי היה תואם לחשבונית. לפני כמה ימים הסתכלתי לתנועות של כרטיס אשראי אחר ובהפתעה זיהיתי שגם ממנו סלקום הורידה כל חודש סכומים שונים של כסף שמסתכמים לסכום 1650 ש"ח החל מיוני 2010. ב 26 ביוני פניתי למרכז שירות חדרה. שם התברר שהתשלומים האלה הם עבור המכשיר החסום שסיכמתי עם הנציגה מפתח-תקווה שהתשלומים ימשחו רק עד מועד ההתחייבות עבור המכשיר. במרכז נציגים בשם מוחמד ולירון (הם סירבו להזדהות בשם המשפחה) הסבירו, שכבר אין מה לעשות, הנציגה מפתח-תיקווה לא סגרה את החשבון (היא גם לא הסבירה שצריך לבוא במיוחד עוד פעם כדי לסגור את החשבון), הגביה עבור מכשיר חסום היא חוקית, סלקום לא תחזיר את הכסף וצריך לחתום על הטופס החל מתאריך של 26.06.2012. סירבתי לחתום, לפי דעתי עשיתי כל הפעילות הנדרשת לפני יותר משנתיים, לא קיבלתי שום שרות (וגם עף חשבונית) מסלקום ולכן לא מגיע לסלכם ליהנות מכסף הזה. אני דורשת להחזיר כל הסכום עם תוספת הפרשי ריבית והצמדה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי בתוספת ריבית והצמדה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה