פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניהול העברה לחברה רשלני ודרישה לשלם עבור שירות שלא השתמשתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה פנה אלי נציג חברת סלקום כדי להציע להעבור מפלפון לחברתם. באמת הצעת מכיר שלו הייתה טובה באופן עקרוני הסכמתי רק, מכיוון שזה היה ימים ספורים לפני נסיעתי לתקופה ממושכת לחו"ל, ביקשתי שנסדיר הכל כש אחזור.
סוכן הנכבד אמר שאין שום בעיה: "תחתום עכשיו ונפיל הכל וננייד אותך מפלפון לסלקום כש תחזור" . חתמתי ונסעתי...
לאאחר חודש, למחרת שחזרתי מחו"ל באמצע יום גיליתי שטלפונים של כל המשפחה מנותקים (ילד בצבא יחידה קרבית - סוגר שבועיים ללא טלפון, אני בתפקיד של רופא כונן אשר בכל רגע יכולים לחפס ולהזיק לניתוח דחוף - במזל לא אירע אסון !!!) ובנוסף מגלה שעומד לרדת תשלום בהנק עבור חודש שלא השתמשתי בשירותי "סלקום"
מפה מתחילה סגה מוכרת להרבה לקוחות: נציג מכירות מנתק מגע ולא עונה לטלפונים, ניסיונות חוזרים לדבר עם מי שהוא אחראי בעל זכות החלטה כושלים אחד אחרי שני....
כעת אני מקבל דרישה לשלם כבר 1300 ש"ח כולל הוצאות על עו"ד
עוגמת נפש!!!!!!!!! סוג הנזק :
לבטל מיד את ה"חוב" ולפחות תגידו סליחה!!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה