פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות חברת סלקום כלפינו (מס' מנוי 0523609279 , 0525323539, 0522727086) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אי עמידה בהתחייבות חברת סלקום כלפינו (מס' מנוי 0523609279 , 0525323539, 0522727086)

שלום רב,
בפתח דבריי ברצוני לציין שאיני מנסה "לרכב" על גל ההתלהמות כנגד החברות הוותיקות, איני מנסה "לשפר עמדות" אלא כל שאני מבקש זה לקבל את שסלקום כחברה מכובדת התחייבה כלפיי וכלפי משפחתי.
רקע:
לאשתי ובנותיי 4 קווים בסלקום (אני באופן אישי לקוח עסקי של חב' פלאפון כמנהל בכיר בחברה שנמצאת בהסכם עם חברת פלאפון ומקבלת תנאים ייחודיים מפלאפון לעובדיה ולבני המשפחה ) והן מנויות בסלקום כ-15 שנה ומוגדרות בחברה כ"לקוח בעל שווי גבוה" .
לפני שנה כאשר ההתחייבות הקודמת של משפחתי בסלקום הסתיימה, ורגע לפני שרציתי להעבירם לפלאפון הגענו למרכז השרות של סלקום בר"ג, ושם מתוך רצון להשאיר את משפחתי בסלקום התחייבה מנהלת שרות בכירה (פרטיה נמצאים ברשותי ) בפני אשתי על עסקה הכוללת חבילת שיחות, סמס וגלישה ומכשיר אייפון כל זאת ב-230 ש"ח לחודש אך עם זיכוי חודשי של 30 ש"ח לחודש כך שסה"כ מבחינתנו מדובר על תשלום של 200 ש"ח לחודש .
אותה מנהלת שרות הבטיחה לנו במפורשות בע"פ שההתחייבות בכתב לגבי הזיכוי החודשי היא אמנם רק לשנה אך היא מתחייבת שלאחר שנה התקופה תאורך.
וידאתי איתה מספר פעמים לגבי מחויבות החברה להאריך הזיכוי גם מעבר לשנה ואף ביקשתי זאת בכתב לאור זאת שאנו מתחייבים לסלקום ל-3 שנים עם קבלת המכשירים אך היא אמרה שאין צורך באישור בכתב והתחייבה כאמור על כך שההחזר יחודש בתום השנה, ולאור זאת צרפנו 3 מנויים מהמשפחה למסלול זה.
אני רוצה להדגיש שוב שהצטרפות זו שלנו למסלול זה הייתה בנקודת זמן בו לא הייתה לנו שום מחוייבות לחידוש מסלול כלשהו בסלקום, הייתה לנו הצעה מצויינת מפלאפון שבה אני כאמור מנוי עסקי ורק התחייבות זו ל-3 שנים של מנהלת השרות גרמה לנו להמשך התקשרות עם סלקום.
והנה בתום שנה...
אני מגלה שחבילת הגלישה התייקרה ב-10 ש"ח (לטענת החברה מהירות הגלישה שודרגה – דבר שבעליל אינו דרוש לנו והמהירות הקודמת בהחלט מספקת),
ובנוסף הזיכוי של ה-30 ש"ח לחודש הסתיים והחברה אינה מוכנה להאריכו,
כך שמול התחייבות למסלול שעלותו 200 ₪ מבחינתנו , כעת אנו נדרשים לשלם 240 ש"ח לחודש, כך שכל חודש העיסקה התייקרה לנו בעבור 3 המנויים ב-120 ש"ח לחודש ובראייה שנתית קרוב ל-1500 ש"ח.
אז אני לא מתלהם, אני פשוט מרגיש מרומה.
בצומת ההחלטה שלנו לפני שנה הובטחה לנו הבטחה ע"י מנהלת שרות בשם חברת סלקום מתוך כוונה להשאיר משפחתי כלקוחות סלקום והנה בחלוף שנה, כנראה משפחתי כבר נחשבת כלקוח שבוי (לאור קנס היציאה שיחול עליה במעבר לחברה אחרת ולאור ההתחייבות על 3 מכשירי האייפון) כך שניתן לעשות במשפחתי ככל העולה על רוחה של סלקום ולא לעמוד בהתחייבות גם אם ניתנה בע"פ (כדרך אגב זכורה לי פסיקת שופט מלפני מספר חודשים כנגד סלקום האומרת שהתחייבות החברה בע"פ כמוה כהתחייבות בכתב)
אז אני לא מאיים במעבר לחברה אחרת (למרות שאפשרות זו בהחלט יכולה לעמוד על הפרק בטח מול ההצעות כאמור של פלאפון לעובדי החברה בה אני עובד), אני רק מבקש שחברה מכובדת כסלקום תעמוד בהתחייבותה כלפינו ולכן אבקש להשיב משפחתי למסלול בו עלות החודשית לא תעלה על 200 ₪ כפי שסלקום התחייבה בפנינו לפני שנה .
כספי סוג הנזק :
להשיב משפחתי למסלול בו עלות החודשית לא תעלה על 200 ₪ כפי שסלקום התחייבה בפנינו לפני שנה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה