פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר של חברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת דצמבר רכשתי 4 מכשירי גלקסי גיו, מהרגע הראשון של קבלת המכשיר היו תקלות כגון: ניתוק שיחה, רעשים מוזרים, לא שומעים טוב ולאחר יומיים המכשיר אף נתקע.
לאחר כ10 ימים פניתי למוקד סלקום על הבעיות אמרו כי צריך ללכת למעבדה.
הוסבר כי המכשיר חדש. הנציג הסביר לי כי לגבי הניתוק כנראה זה קליטה ולכן הציע לי צלצול כפול אך למעשה לא נתן פתרון כי אין אפשרות להוציא שיחות מהנייג שיש ניתוקים.
הנציג מסר כי אשלח לו 3 חשבוניות אחרונות ואחר כך הוא יבדוק אם יוכל לתת לי זיכוי על השיחות שלי מהבית.
כמובן שלא שלחתי לו, סלקום נותנת פתרון רק ללקוחות כדאיים ולא נותנת שירות אחיד ללקוחותיה.

לאחר מסר ימים פניתי שוב למוקד אך כרגיל למעלה מעשרים דקות של המתנה אמרו לי שיש לפנות לשרות הפרונטלי.

בנוסף פניתי שוב למוקד על תקלות שהיו.

לאחר מעבר של טרטורים הגעתי למוקד השרות הפרונטלי (השרות הגרוע ביותר שקיבלתי נכון לעכשיו) ולאחר כשלוש שעות המתנה הגיע תורי.
הנציגה מסרה כי כל עוד המכשיר בשימוש לא ניתן להחליפו ומסרו כי לא ניתן להחליף מכשיר ללא מעבדה.
התקלות שהיו : ניתוקים והמכשיר נתקע, אתה לוחץ על התקשר ולא מגיה או לנתק, וכל דבר לוקח לו שעתיים, ומתקשרים אליך וזה לא מחייג.

אז פניתי למוקד הטכני ב26 ליוני וכעבור 24 דקות (כן 24 דקות) ענתה לי נציגה בשם אביטל מ ממוקד בקום.
והיא אשרה לי כי בתאריכים הבאים יצרתי קשר עם המוקד על התקלות והתאריכים הם :
22.12.2011 , 19.1.2012 , 9.2.2012 , 19.2.2012 , 8.3.2012 , 18.6.2012
והיא לא רצתה להגיד לי אם המשלוח של האיסוף המכשיר בחינם רק לאחר שאני אגיד לה את הכתובת, שזה לא הגיוני, שירות בחינם = בחינם ולא רק איפה שנוח להם. ביקשתי מנהל ולא הגיע עד היום....
לבסוף שלחתי את המכשיר ( ללא עלות ) ב 18 ליוני (כעבור חצי שנה של סבל) ומסרתי להם כי אני רוצה את המכשיר תקין.
מסרו כי ביום חמישי יגיע אליי המכשיר, מסרתי כי אני רוצה לקבלו ביום שני לאחר מכן כי שבטוח יהיה תקין.

אבל כרגיל, המכשיר "עבר" תיקון, עדכנו גרסה עוד..
אך בפועל הניתוקים חזרו, המכשיר נתקע, לא שומעים טוב ....ועוד....

ואז פניתי ב26 ליוני כעבור 28 דקות (שברו שיא מהפעם הקודמת).
ענתה לי נציגה בשם דיאנה וביקשתי כי אני רוצה להחליף את המכשיר.
מסרה כי לא ניתן ללא הגעת מכשיר למעבדה.
מסרתי לה כי הוא אתמול חזר מהמעבדה ולכן רוצה להחליפו.

אמרה לי כי לא ניתן, אז ביקשתי מנהל מסרה כי אין לה מנהל.
אז אמרתי כי אני ממתין לקבלת מנהל ולא מנתק את השיחה כי זה כבר מוגזם כל המצב הזה!
אמרה לי רק רגע (5 דקות). ושהיא חזרה אליי מסרה כי מנהל יהיה רק מחר.
אז שאלתי אותה עם מי התייעצת ? מסרה עם מנהל.
א. היא משקרת.
ב. יכלה להגיד לכצחילה שיש מנהל אבל הוא יכול ליצור קשר רק מחר.

לאחר מכן ביקשתי לדגת מאיזה צוות ?
מסרה צוות 6 ולא רצתה להגיד את איזור המוקד (כי יש כמה בדר"כ).
לאחר כ 40 דקות שאני בקו (כל שאלה רק רגע (5 דקות), הרימה עליי את הקול.
לא היית מוכנה לתת לי מספר של הפיקוח.
ביקשתי לדעת את השם של המנהל הישיר שלה ואמרה כי לא מוכנה למסור ולבסוף מסרה כי המנהלת שלה קרינה.

לאחר שעה מסרתי לה כי אני רוצה לשמוע את שיחות ההקלטה אמרה שלא ניתן.
לאחר מכן אמרה כי לא יודעת ואז כרגיל הלכה לברר (עוד 5 דקות).
ואז מסרה כי זה רק באישור מנהל.
ובסוף (לאחר שעה ו-5 דקות) סוכם כי אקבל מנהל תוך שעתיים.

חזרה אליי מנהלת צוות בשם שירז בשעה 17:31 וכעבור 17 דקות שיחה ללא יועיל.
לא היו מוכנים להחליף את המכשיר אז ביקשתי מנהל מעליה.
מסרה כי עד היום בשעה 9 בערב תחזור מנהלת מוקד בשם שירן.

היום, בשעה 19:52 חזרה אלי שירן, שאלתי אותה האם לקוח צריך לקבל שירות ופתרון לבעיותיו ללא כל קשר לכדאיות כלכלית, מסרה שכן.
אז מסרתי לה כי בתחילת השנה כשדיברתי עם הנציג לגבי הזיכוי של השיחות שלי מבזק אז מסר כי יש לשלוח חשבוניות ואז לבדוק האם זכאי לקבל זיכוי.
אז שירן מסרה כי זה כבר לא קיים מעל שנה ושנית אין את זה ב"מלאי".
אז אמרתי לה או שאת משקרת או שהוא ובכל מצב לא נתתם לי פתרון (וגם בסוף השיחה לא נתנה לי פתרון), וכרגיל לגבי החלפת מכשיר לא היית תשובה שונה או מספקת.
אז ביקשתי מנהל מעליה מסרה כי לא נותנת לי.
ביקשתי אישור בכתב או במייל ומסרה כי לא ניתן.
שאלה מה עוד אפשר לעזור? מסרתי שאני רוצה להחליף את המכשיר ולקבל מנהל מעליה ואמרה לי שיהיה לך יום טוב ו-נ-י-ת-ק-ה.
כן מנהל מוקד טכני ניתקה לי את השיחה בפנים ועד לשעה 21:15 בערב לא חזרה!

פשוט בושה!
וכרגיל ללא יוד
ונזק כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה