פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני עובד בעיריית עכו בתאריך 21/05/12 החליפו לי טלפון בעבודה. בערב קראתי את ההוראות וחיברתי למחשב על פי ההוראות שצורפו למכשיר וגרסת הטלפון השתנתה הוט מובייל.
בתאריך 22/05/12 פניתי לחברה לתקן את הבעיה ולקחתי מכשיר חלופי ועד היום טרם תוקן הטלפון .(הטלפון עדיין בתיקון).
בתאריך 29 למאי חזרתי לקחת את הטלפון והתברר שלא תוקן וזה לאחר מס' טלפונים מהחברה שהתיקון מתעכב במעמד הנ"ל החזרתי את הנרתיק ואת השני יחד עם טופס התיקון הטכני במקום ביקש ממני לקחת חזרה את הטלפון לעשות סיבוב של חצי שעה והוא כבר יפטור את הבעיה. הבעיה לא נפטרה והטכנאי אמר שידאג לשלוח את הטלפון מתוקן עם שליח.
לאחר מס' ימים החלו להגיע הודעות על חיוב למכשיר חלופי פנינו לחברה שאמרו כי לא יחייבו על המכשיר אבל בכל זאת החזרתי את המכשיר לאחר מס' ימים ולתדהמתי אמרו לי שאני צריך להחזיר שוב את ערכת המכשיר הסברתי שכבר החזרתי והנציגה אמרה שהכול בסדר ולא יחייבו אותי .למרות זאת למחרת מסרתי ערכה נוספת עליה חויבתי לפני מס' שנים.
לסיכום
1.גם היום לאחר חודש וחצי המכשיר בתיקון בשיחה עם מוחמד מנהל הלקוחות טוענים שלא מוצאים אותו ולכשימצאו יצרו איתי קשר ועד היום שבוע לאחר השיחה טרם נוצר קשר.
2. לשם הבהרה הטלפון היה ברשותי 18 שעות בלבד ומאז הוא בתיקון.
3.למרות כל המוזכר לעיל בחשבונית חייבו אותי גם על מכשיר חלופי וגם על ערכה לטלפון סה"כ 169 ש"ח לא כולל מע"מ
עלבון סוג הנזק :
זכוי כספי ותיקון המכשיר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה