פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר נייד לא מודיע על כניסת כ: 30 שיחות ביום נושא התלונה:
אזרד אלי-יורם שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עסקי אצל "סלקום"
רכשתי דרכם ב 15 לינואר 2012 סמארטפון RAIZER
המכשיר ב"תיקון בפעם ה:8"
פשוט לא מקבל בממוצע 30 שיחות ביום. לדוגמא בתאריך 24-04-2012 בשעה 13:21, וגם ב 30-04-2012 בשעה 09:32, וגם ב 03-05-2012 בשעה 17:18 ולסיום ביום חמישי האחרון 29-06-2012 בשעה 15:00 נשארתי ללא קו למשך שעתיים.
הנזק שנגרם לי כמתווך נדל"ן שמפרסם 24 שעות ביממה, הינו כל כך גדול שאני על סף החלטה סופית לעזוב את הארץ לתמיד...
כספי סוג הנזק :
פשוט מבקש מכשיר שיקבל את כל השיחות שנכנסות, ופיצוי על הנזק העצום לעסק שלי? פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה