פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה מפניות הציבור סלקום ומכל גורם שירותי אחר. גביית כספים שלא באישורי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שפניתי לנציג תלונות הציבור של סלקום ולא קבלתי שום מענה אני פונה דרך אתר זה ומצרפת את מכתב הפנייה-

לחברת סלקום שלום וברכה,
נכנסתי כלקוחת סלקום כחלק מתוכנית עסקית הנעשתה בין קיבוץ שער הגולן לסלקום,
על תוכנית זו חתמו חברי הקיבוץ לאחר בירור מעמיק של התוכנית, הצגתה בפני החברים ועוד.
במהלך השנים בהן התקיימה תוכנית זו הקשר הישיר שלי עם החברה נעשה לטובת תיקוני המכשיר ותו לא, כל זאת מתוך ידעה כי אני חתומה בתוכנית הקבועה מראש "תוכנית קיבוץ שער הגולן- קהילתי", אשר נבדקת ומתנהלת בפועל מול איש הקשר- עוזי.

לפני כחודשיים יצא לי המקרה לשבת עם אחד מחברי התוכנית העיסקית בזמן פתיחתו את הקבלה החודשית מ"סלקום", נדהמתי לראות את ההבדלים בין החשבוניות שלו לשלי, כשהסתכלתי בפירוט ראיתי כי הוא מחוייב באופן קבוע על סכום אשר לא עולה על 10 ש"ח. שאלתי אותו האם הוא עשה או שינה משהו עם התוכנית מול סלקום? ולתדהמתי קיבלתי תשובה שלילית.

היום, אחרי בירור הדברים הבנתי כי לאורך זמן ארוך בשונה משאר חברי התוכנית-
נילקחו ממני מאות שקלים על "הטבה" אליה הועברתי ללא ידיעתי וחתימתי
בבדיקתי מצאתי כי אני מחוייבת, ללא הסכמתי, על "הטבה" זו החל מחשבונית 27.11.09- 26.12.09.
מדובר בטעות של חברת סלקום אשר עלתה לי כ- 2465 ש"ח.

אני חוזרת ומדגישה כי סכום זה נלקח ממני ללא ידיעתי וחתימתי וכמו כן מעולם לא פניתי לקבלת הטבות כאלו ואחרות
מתוך ידיעה כי אני נמצאת בתוכנית הידועה לי מראש.
אני שולחת מייל זה עבור נציגי החברה במטרה לקבלת החזר מלא של הכסף הנלקח ממני.

לטיפולכם,
אשמח להיענות בהקדם,
לירון קלס
כספי סוג הנזק :
החזר כספי שנגרם מטעויות של סלקום. פיצוי על כל הניהול הכושל של לקוחות עסקיים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה