פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אל: חברת סלקום ישראל בע"מ 28.06.2012
מחלקת פניות הציבור
בפקס:098607921
רח' הגביש 10 א.ת פולג נתניה
עותקים:
מבקר המדינה-נציבות תלונות הציבור, רח' הארבעה 10 תל אביב
משרד התקשורת-מחלקת פניות הציבור, אחד העם 9, תל אביב 61290
משרד התקשורת- מנהלת תחום הגנה על הצרכן , מירב אלקבץ בפקס: 02-6702273
הממונה על הגנת הצרכן משרד התמ"ת-רח' בנק ישראל 5 ,ירושלים
המועצה הישראלית לצרכנות- ת.ד 20413 תל אביב 61200
ידיעות אחרונות- מדור צרכנות לידי דני שדה
כל בו טק-לידי רפי גינת , משרדי רשת –נגה, הברזל 23 תל אביב
אתר YNET-מדור צרכנות, לידי מירב קריסטל (בדואר אלקטרוני)

הנדון: אי חזרת מנהל למנויים : לירון לב 0524012626 , כהן תומר 0527492525

א.ג.נ.
אני שולחת לכם מכתב זה בדרישה כאשר מנהל בשירות הלקוחות אומר ללקוח שתוך 48 שעות מנהל מעליו יחזור עלי ,אכן באמת יחזרו אל הלקוח בציפייה שיטפלו בו ולא התעלמו ממנו.
יש ברשותי וברשותי בן זוגי שני קו טלפון בתאריך 24.06.2012 פנינו אליכם בבקשה לשנות את המסלול שלנו בכדי כך שיעמוד לשירתנו , כי כרגע הוא לא עומד בשירותנו והיינו רוצים לשנות זאת , פנינו לשירות הלקוחות ולאחר דין ודברים אשר לא הוסכמו בין הצדדים, תחילה דיברנו נציגה שאמרה שאלו החבילות הנתונות ועלינו להוסיף כדי לשנות ולאחר מכן הועברנו למנהלת בשירות הלקוחות בשם קטרין שפשוט חזרה אחר דבריה של הנציגה בלי שום יכולת לפתור את הבעיה , אלא פשוט חזרה במנטרה וצעקה שזה מה יש ולא ניתן לעשות שום דבר אחר . לאחר שחזרנו ודרשנו ממנה מספר פעמים שברצוננו לדבר עם משהו מעליה חזרה ואמרה שוב ושוב שהוא יגיד ויאמר אותו דבר כמוה. לאחר שהמשכנו ודרשנו כמו במאיין מלחמת התשה מולה בדרישה שלנו לבקש מנהל מעליה היא אמרה שיחזור עלינו מנהל תוך 48 שעות . נכון להיום אנחנו ב-28.06.2012 ואף מנהל לא חזר אליי או לבן זוגי בניסיון לפתור את הבעיה שלנו מול חברת סלקום
ואכן לאחר פניה נוספת למוקד שירות הלקוחות חזר אלינו מנהל בשם סאלח והמשיך לטעון שהדבר היחיד שניתן לעשות זה לשדרג את התוכנית ללא הגבלה ב-119 ₪ ובנוסף לשלם על המכשיר 145 ₪, שמה שהוסכם עם סלקום כאשר שדרגנו את המכשיר שנקבל החזר מלא על המכשיר עם התוכנית שניתנה והוסבר בנוסף שלאחר חצי שנה יעדכנו את התוכנית כדי שתהיה טובה יותר. סאלח טען שלא ניתן לעשות שום דבר אלא רק לשלם יותר ובעצם ניסה להתנער מאתנו , וכאשר ביקשתי מנהל מעליו טען שלא ניתן לדבר עם אף אחד מעליו והפנה אותי ישר לפניות הציבור ולא ניסה לפתור את הבעיה ולטפל בי מול חברת סלקום הגדולה. פשוט זלזול וחוסר אמון מוחלט של הלקוח בחברה.
הכי קל זה להגיד ללקוח זה מה שיש ואין דרך לעזור לך תתמודד התנערות מוחלטת. וחוסר יכולת לתת מענה לבעיית הלקוח.
אוסיף ואומר שזה לא פעם ראשונה שאנחנו נגררים אליה בפעם הקודמת נגררה הבעיה כמספר שבועות עד שאחת המנהלות אצלכם ניסתה לפתור את הבעיה ולגרום לחברת סלקום הגדולה לעמוד אחר הסכמיה בפני לקוחותיה.
כאשר נציגיה ומנהליה חזרו ואמרו בפנינו מספר פעמים שאינם יכולים לעמוד אחר הסכם שסלקום בעצמה הסכימה עליו בפנינו, כלומר הפרת הסכם בוטה . ולאחר מספר שבועות של טלפונים ופניות וטרטורים בלתי פוסקים מצדכם הועלתם בטובכם לעמוד בהסכם שהוסכם מולכם.

לידיעתכם אי חזרה ללקוח כמוה פגיעה באמון של הלקוח כלפיכם בשירות ובתחושת הזלזול המעמיק שלנו מולכם ובנוסף חוסר היכולת של מנהלים שלכם לתת פתרון לבעיה ולזרוק את הלקוח ישר לפניות הציבור שלכם לא פלא שכולם ממהרים לברוח ממכם , כי רק לפני מספר חודשים חווינו כשל שירותי קשה לא פחות. מדובר בפגיעה חריפה בנו כלקוחות.
לא מספיקה העוגמת נפש שאינני יכולה לתאר במילים, שאנחנו עוברים בחודשים האחרונים עם חברת סלקום, לא מספיק הטרטורים, השיחות, הכספים ששילמנו והזמן שבזבזנו, הפעם התעליתם על עצמכם, שברתם שיא חדש באטימות והגשתם לי את בהחלט את הדובדבן שבקצפת.

לטיפולכם אודה.
בברכה,
לירון לב, עו"ד
זלזול בזבוז במן סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה