פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון שנמצא במעבדה של סלקום עקב תקלה אך שברו לי אותו במעבדה ורוצים לחייב אותי זהו מכתב שני מאחר ואין התייחסות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:


לכבוד: האגף לתלונות הציבור


הנדון: בעיה חמורה עם חב' סלקום
זהו מכתב שני שאין תגובה אבקש את התייחסותכם בנושא!!!
שלום רב,
שמי שני אני פונה אליכם מאחר ואני מאוד פגועה ומאוכזבת מחב' סלקום , חב' סלקום מעבירה אותי עוגמת נפש כבר מתאריך: 31.5.12.
המקרה שקרה לי עם חב' סלקום הוא כך:
אני בתאריך : 31.5.12 הגעתי למרכז השרות של סלקום אשר נמצא ברח' המלאכה בחולון מאחר שהייתה לי בעיה עם הפלאפון שלי הבעיה שהייתה לי זה שכאשר הייתי מטעינה את הטלפון שלי
לפעמים זה היה מטעין לי ולפעמים לא. כאשר הגעתי לחב' סלקום אמרו לי שאין בעיה שיסדרו לי את התקלה ובערך בעוד 3 ימים ישלחו לי הודעה לבוא לקחת את הטלפון ממרכז השרות
לאחר מס' ימים ראיתי שלא שלחו לי שום הודעה ולכן התקשרתי לסלקום ואמרו לי שזה יקח עוד שבוע לאחר שבוע התקשרו אליי מחב' סלקום ומסרו לי שאי אפשר לתקן את הטלפון בשום אופן שהוא הרוס וכל הקשיח הפנימי של הטלפון הלך ושאני צריכה לשלם 1500 שח ואני לא הסכמתי לכך ואמרתי למה שאני אשלם סכום כזה כאשר כל חודש אני משלמת ביטוח לחב' סלקום אז מסרו לי שהם יכולים להביא לי 30% הנחה או שלא יתקנו ויחזירו לי אותו כך היה לי קשה מאוד להאמין שמצב כזה קורה ואמרתי להם אני רוצה לראות את הטלפון לא יכול להיות שאני הבאתי לחב' סלקום את הטלפון במצב עובד ועכשיו הוא הרוס ולא יכול לעבוד בכלל.
ואז הגעתי למרכז השרות לראות את הטלפון ואז הזדעזעתי למראה עיני הביאו לי את הטלפון וכל המסך היה ממש שבור אמרתי להם מה זה אמרו לי את מסרת אותו ככה ואמרתי אני לא מסרתי את הטלפון שבור אתם יכולים לראות במצלמות שלכם ובדוח שלכם ונמסר לי שאני אשאיר את הטלפון ותוך 48 שעות יבררו את העניין ויחזרו אליי ובאמת חזרו אליי ומסרו לי שהטעות שלהם ושהם יתקנו את התצוגה אבל זה לא יעזור מאחר והטלפון עדיין לא יעבוד כי כל הקשיח הלך בטלפון.
בינתיים שלחו לי כבר הודעה שאני יחזיר את הטלפון החליפי אם לא אני יחוייב ב10 שח עבור כל יום ואז נשארתי גם ללא טלפון חליפי.
אני הגעתי ביום חמישי בתאריך: 28.6.12 לקחת את הטלפון ושוב שהגעתי שוב הביאו לי את המכשיר שבור ושוב שלחו לי אותו עכשיו לתיקון ומסרו לי שהוא הרוס ועדיין שהם יתקנו הטלפון הרוס ולא יוכל לעבוד.
אני מאוד מאוכזבת וזאת ממש עוגמת נפש שאני גם בלי חליפי שגם הרסו לי את הטלפון וגם רוצים שאני אשלם על זה בחוזה בין חב' סלקום לביני כאשר אני מכניסה את הטלפון לתיקון הוא באחריותכם הבלעדית ועכשיו אני ממש לא מאמינה איך יכול להיות מצב כזה שאני מכניסה טלפון עובד ומחזירים לי טלפון הרוס ואני כבר חודש ללא טלפון ובכל הפעמים שהייתי במרכז שרות בקושי רצו לדבר איתי ולהסביר לי מה קורה פה רק הסתודדו ביניהם ואמרו לי שזאת בעיה שלי ולא שלהם אם אני רוצה שאני אשלם יתנו לי טלפון חדש ואני ממש לא מוכנה לשלם וזאת ממש עוגמת נפש ואכזבה אני כבר לקוחה של כמה שנים משלמת תמיד בזמן ובחיים לא היו לי בעיות ועכשיו החברה עשתה פדיחה ואפילו לא מוכנה לתקן את הפדיחה שלה.
אני מאוד מבקשת אם יש באפשרותכם לעזור לי אני אשמח כי מה שקורה פה זה לא דבר פשוט שעוברים איתו ישר לסדר היום.
ממש קשה להשלים עם כך ששברו לי טלפון ואומרים לי שהטלפון בלתי ניתן לתיקון והכל הרוס בפנים בטח אם שברו אותו הכל יהיה הרוס בפנים.
בנוסף לידיעתכם התקלה שבאתי איתה זאת תקלה חוזרת גם לפני חצי שנה תיקנו לי אותה.
וכרגע אני ממש לא מעוניינת להישאר בחברת סלקום מאחר ובמקרה זה הם הוכיחו חוסר יושר וחוסר נאמנות וללא יחס אדיב ואפילו לא מעט ללקוח.




אודה לעזרתכם,
שני



עותקים:
מבקר המדינה – נציבות תלונות הציבור, רח' הארבעה 19 תל אביב
משרד התקשורת – מחלקת פניות הציבור, אחד העם 9, תל אביב 61290
משרד התקשורת – מנהלת תחום הגנה על הצרכן, מירב אלקבץ, בפקס 02-6702273
הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת – רח' בנק ישראל 5, ירושלים
המועצה הישראלית לצרכנות – ת.ד 20413 תל אביב 61200
"ידיעות אחרונות" – מדור צרכנות, לידי דני שדה
"כל-בו-טק" – לידי רפי גינת, משרדי "רשת – נגה", הברזל 23 תל אביב
מדור צרכנות, לידי מירב קריסטל בדואר אלקטרוני ynet אתר
[email protected]
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה