פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת קומודו מהחברה ללא מודם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבועות מספר כלקוחת סלקום מזה מספר שנים ביקשתי לנייד קו נוסף שברשותי לחברה,
שוחחתי עם נציג מכירות בטלפון שהציע לי חבילת שיחות ללא הגבלה + אייפון 4 במחיר מסוים ואכן התחברתי
במעמד השיחה אמר לי שכלקוחת סלקום מגיעה לי הטבה של קומודו לרכב, הסביר לי על יתרונות המכשיר ואמר לי שזה ללא תשלום
רק חבילת המוסיקה עולה 20 ש"ח לחודש והסכמתי להצטרף,
השליח הגיע אלינו ביום שישי הביתה והביא את האייפון ומכשיר הקומודו.
לאחר מספר שבועות תיאמתי התקנה בסניף סלקום בראשון לציון ואכן הותקן המכשיר ב-22/06/12.
במעמד ההתקנה אמר לי המתקין שאמורה להיות קופסה נוספת של מודם שאותה לא קיבלתי ולא הייתי מודעת לכך שאני אמורה לקבל.
הוא הפנה אותי לשירות לקוחות באותו סניף ושם לא הצליחו לסייע לי ואמרו לי שיחזור אלי מישהו מהמחסן בשם אביאל.
כמובן שאף אחד לא חזר אלי וגם ניסיונות ההתקשרות שלי אליכם עלו בתוהו.
נציג אחד מעביר לאחר, טורטרתי ללא הפסקה. פניתי אליכם מספר פעמים עד שאתמול צלצלתי ואיימתי בהתנתקות ואז נציגת השירות נתנה לי מספר טלפון של חברת קומודו להתנהל מולם.
כמובן שזה היה רק נפנוף מהקו כי החברה לא אמורה לתת לי שירות כי לכאורה לא רכשתי דרכם אלא דרך סלקום.
וזה השירות שאני מקבלת עד היום, חוסר שירות וזלזול מזוויע
ראוי שתשמעו חלק מהשיחות טלפון שביצעתי ותעקבו אחר ההתנהלות הלקויה שהייתה איתי,
אני פונה אליכם כצעד נואש ואחרון,לפני שאני מניידת את המספרים שלי לחברה אחרת, לטפל בי ולתת לי שירות בדחיפות.
אם אני לא מקבלת מכם תשובה / תגובה אני אכן מניידת את המספרים שלי לחברה אחרת ומחזירה את המכשיר קמודו שהלא יעיל שנמצא ברכבי או פונה לערכאות משפטיות להמשך טיפול.
אני מסתובבת ברכב כבר למעלה משבוע ללא דיבורית וזה לא ייתכן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להביא את מודם חזרה בהקדם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה