פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הדיבורית חינם (אבל לא באמת) - אותיות קטנות והטעייה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
באפריל 2011 הגיעה לביתנו נציגת מכירות שלסלקום והציעה לנו חבילת FIX בסך 250 ש"ח כולל דיבורית לרכב. לאחרונהביקשנו לעבור חבילה וגילינו להפתעתינו שעלינו לשלם על הדיבורית (27 שקלים בערך ועוד שלושה שקלים על סים) . מסתבר שבמעמד המכירה לא נאמר לנו שהדיבורית למעשהאינה בחינם אלא מקוזזת. וזאת לדעתי הטעייה.

להלן פסקה מהקוד האתי שלסלקום להתנהגות ראויה. במקרה שלי הנציגה שלכם פשוט בחרה לא לומר לי את כל הפרטים אלארק את אלו שיעזרו לה במכירה.

איסור הטעיה
"עלינו להיות אמינים ומדויקים עם הלקוחות,ולמסור להם את כל הפרטים הנחוצים להם אודות מוצרים ושירותים,בהתאם למדיניות החברה ולשמירה על סודותיה המקצועיים.חל איסור חמור להטעות לקוח במכוון. "

כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה