פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ורמאות בסניף חוצות המפרץ בחיפה נושא התלונה:
רחמילביץ אלירן שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח סלקום מעל לשנתיים, לאחרונה רכשתי מכשיר GALAXY II S מאחת החנויות בעיר.
הגעתי לסניף שירות הלקוחות בחוצות המפרץ חיפה כדי להתקין תוכנת ג'י.פי.אס של סלקום במכשיר(אני מנוי לחבילה זאת שנתיים ומשל עליה מדי חודש) בסניף נאמר לי שהם לא מתעסקים עם מכשיר שלא נרכש אצלהם.
ובכל זאת המשיכו לגבות ממני כספים עבור החבילה.
קיבלתי יחס מזלזל לא קיבלתי פתרון לבעיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיקוח על החברה ותביעה משפטית פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה