פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר,חוסר אמינות משווע,עשרות שעות שיחה על מנת לוודא את האמת !! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך החודשיים האחרונים דיברתי אין סוף עמכם,אך הזלזול והחיובים המיותרים נמשכים.
בחודש שעבר ב21 לחודש שוחחתי עמכם על מנת לברר מדוע בחשבונית באתרכם מופיע לי חיוב על סה"כ 215 שקלים ושהנציגה שהציגה עצמה כמנהלת -אנה משהו ממוקד באר שבע אמרה שאני יזוכה על האינטרנט ושאני ישלם 129 ש"ח בלבד , שאלתי שוב בטוח שזה מה שאני ישלם ?! אמרה לי כן אתה לא מאמין לי ?
אז לאאני לא מאמין לכם סלקום שקרנים יקרים.
בחשבונית שהגיעה אליי החודש יצא חשבונית של 80 שקל יותר וחיוב על סה"כ 214 במקום 129.
אציין שמעבר לעוגמת נפש הגדולה בחיוב מיותר אני כבר נואשתי מיחסכם המזלזל כלפי חיוב מיותר של לקוח ,אציין שביצעתי מיד לאחר סגירת עסקה 3 פעמים שיחות חוזרות על מנת לוודא שמה שהבטיחו לי זה מה שנתנו לי .
נציגה שלכם שינתה ללא הסכמתי מחזור חיוב ושוב זוזלתי ע"י מנהל שזה לא ביג דיל .
התקשרתי ב21 ממש שנסגרה החשבונית,ואז גיליתי ששינו את המחזור חיוב ודיברו איתי שתי נציגות שימור לקוחות, אך כנראה אין מנוס, חבל שמבקום לשמר לקוחות אתם מרחיקים אותם עם חיובים גבוהים ממה שסוכם .
ב21 התקשרתי לוודאות בידיוק את הנושא הזה -שלא תחייבו אותי ב80 שקלים יותר ,ולמה התקשרתי ?!
כי ידעתי שהנציגים שלכם מ-ש-ק-ר-י-ם במצח נחושה !!!
לא ייתכן שנציגה אומרת לי שיטפלו בזה ושאני יחוייב רק על 129 ושאני יכול להיות רגוע . ולא יעמדו במילה !!!
לא יעלה על הדעת הזלזול הזה . 80 שקל שגנבתם לי ,80 שקל שאתם לא יודעים אם יש ללקוח כסף מיותר!!

המזל שלי זה שהכל הוקלט על ידי .

כרגע ערב אך דעו לכם שהלחץ המיותר והעצבים המיותרים בגלל החיוב הזה למרות נסיונותי בגלל חוסר האמינות לוודא שזה אכן קורה והבטחה שזה אכן קורה , קרה בידוק ההפך .
שלא לדבר על העשרות שעות שיחה אליכם ....עשרות !!!! ממש לא פרופרוציונלי כמות השעות שדיברתי אתכם בגלל החוסר אמינות !!!
בושה וחרפה מצפה שתיצרו איתי קשר על הבוקר.

יוסף הנואש מסלקום , נואש !!!
עלבון ובזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
דבר ראשון לזכות על ה100 שקל שהובטחו . ופיצוי שוב על עוגמת הנפש והזמן והעצבים שאני צריך לבזבז על נושא זה!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה