פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף הלא הבל בכפי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנדון: שירות לקוי.

בעלי לקוח שלך מזה הרבה שנים – לקוח נאמן.
לאחרונה ממקום שלהוזיל עלות התקשורת בבית פנינו לחברתכם לבקש להצטרף לחברה שמתאימה לצרכיו.
שוחחנו במשותף עם נציגה שלכם שהציע לנו חבילה ללא להגבלה – ככה לפחות היא קראה לזה (לא נאמר לנו במעמד
השיחה שירות הוגן או אינטרנט בהגבלה מסוימת ).
ווידאנו מס' פעמים עם נציגת השירות שהחבילה אכן מתאימה לשימושים שלנו (כולל דקות בשיחה , חבילת SMS , גלישה שגלישה
זה עיקר השימוש שלנו בעלי איפון ) – לצערי בשימוש באינטרנט קיבלנו הודעה " שאנחנו חורגים מזמן הגלישה"... מייד התקשרנו לראות מה פשר ההודעה
ועלה לאוזנינו – נציג שירות שכעס עלינו שחרגנו מהגלישה כמובן שזאת הייתה הפתעה ועדכן אותנו שיש לנו חריגה של 500 ₪ - כמובן שלא ידענו מאיפה זה נחת עלינו
הרי שהצטרפנו לחבילה שאתם קוראים לה ללא הגבלה .

ומפה התחיל המרדף –
יום חמישי – בקשנו לשוחח עם מנהל : כמובן שנאמר לנו שאנחנו משקרים – אני מחדדת משקרים ושהנציגה כן אמרה לנו את שיש הגבלת גלישה ושיש להאזין לשיחה
ויחזרו אלי בעוד כמספר שעות.
מהידע שלנו מוקד השירות נסגר בשעה 19:00 (כמובן שבינתיים אף אחד לא חזר אלינו ) אז הגדלנו ראש וחזרנו אליכם שוב אותו התקליט –
הנציגה עם אותו המלל שאנחנו טועים ויחזור אלינו מנהל תוך 24 ש' כמובן שמיד העלנו את העניין שמחר יום שישי – נאמר לנו יום שישי
יש מנהלים הם יחזרו אליכם.

יום שישי – לא חזרנו אלינו אפילו לא הראו נוכחות שוב טלפון שוב המתנה שוב ללא מענה.

יום ראשון– הובטח לנו שעד 8:00 יחזרו אלינו שוב אנחנו הרמנו טלפון שוב המתנה שוב לספר את הסיפור שוב יחזרו אלינו
עד השעה 18:00 – שוב טלפון שוב המתנה בשעה 18:30 חזרו אלינו יותר נכון מנהל בשם ברוך חזר אלי שהתווכח איתי בכוחניות שאני טועה
שהוא אני מצטטת מאוד רוצה שאני יאזין לשיחה ויעשה הכל כדי שאני ישמע שאני אותה.
כמובן שמבחינתי זה לא מענה שאני מצפה לקבל או לפחות חושבת שמגיע לי לקבל – אה... הוא הציע לי הצעה אפילו חרג משורת הדין
יעניק לי מסכום אסטרונומי של 500 ₪ 25% + גלישה חינם – אני לא מחפשת את החינם
אני רוצה את הפיצוי שלא הלא אבל בכפי שאני צריכה לשלם שלא נאמר לי .
דרשתי הפעם באמת שדרשתי לשוחח עם מנהל מעליו – שוב אני ממתינה 24 ש' – הפעם בתקווה מלאה שיחזרו אלי.

חבל מאוד ששכחנו שהלקוח במרכז – חבל ששכחנו שאנחנו בתור חברת תקשורת צריכה את הלקוח ולא הלקוח אותי
חבל לגלות שבעולם ללא התחייבויות זורקים לקוח (ניתן לראות שבעלי היקר לקוח שלכם מזה שנים שאני בעוד לקוחה של פלאפון והמכשיר שייך להם ! לצערי לא הקשיב לי לפני כמה חודשים לעבור אליהם)
חבל ששירות שהובדל פעם לטובה היום נזכר לרעה – חבל שאני צריכה לרדוף אחריכם ולא אתם צריכים לתת לי שירות.
כמה עצוב – שצריך לגלות ולהיפרד ככה
אני יודעת מהידע שלי שלקוח אחד מאוכזב עוד 10 אחריו.
השוק מת על סיפורים כאלה ...

עצה שלי יש המון שורות קטנות בחבילה ללא הגבלה.

חבל לי לגלות שזה הרצון שלכם בלקוחות מרוצים.



אשמח לענות לכם לכל שאלה 0506046004
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא של גלישה - כיוון שלא נאמר ההגבלה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה