פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זיכוי בגין קו שלא שייך לי במשך שנה וחצי. לא מעבירים אותי תוכנית כפי שהתחייבו. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

זיכוי בגין קו שמעולם לא היה בשימוש.
לפני למעלה משנה פניתי לצוותון שלי עם תלונה על חיוב של מספר שלא שייך לי, נאמר לי שיזכו אותי. עברה שנה וחצי והעניין לא טופל.אישורים על בקשתי נמצאים בצוותון, העניין פשוט לא מקבל התיחסות רצינית.

מעבר לתוכנית חדשה:
1.במהלך חודש מאי בקשתי להוזיל את התוכנית שבא אני נמצא כיום.
2. הצוותון אמר שזה ניתן להעשות רק בפגישה עם מנהל תיק לקוחות, לקח יותר משבועיים לקבוע איתך פגישה לתאריך 4 ביוני בשעה 10 בבוקר.
3. שעה לפני פגישה זו התקשרו אליי מהצוותון לבטל את הפגישה ולקבוע פגישה חדש ליום ה 9 ביוני לשעה 9.
4. בפגישה זו סגרנו על מסלול חדש. אריאל לא החתים אותי על טפסים במקום, טען שצריך לחתום על טפסים בפקס או במייל.
5. שלחתי את הטפסים מספר פעמים (אישור הפקס נמצא אצלי כולל מייל עם כל הטפסים חתומים, החלפת מספר פקס...)
6. בסופו של דבר ב- 14 ביוני אישר קבלת את הטפסים חתומים בשעה טובה.
7. ב- 2 ביולי התקשרתי לצוותון ולהפתעתי נודע לי שעדכון התוכנית לא נעשה כ"כ נודע לי שזיכוי על קו טלפון שמעולם לא היה בשימושי ובקשתי לפני חודשים רבים רבות לנתקו לא בוצע וכי אני ממשיך להיות מחוייב אודותיו.
8. ביום זה שלחתי מייל לאריאל, שענה לי שהוא בודק מה קורה עם העניין ועד היום לא חזר אליי.
9. בתאריך זה בקשתי בהצוותון לדבר עם מנהל, חזרה אליי מנהלת שהבטיחה לחזור אליי עם תשובות עד ליום חמישי 5 ביולי אך היא לא חזרה אליי (כרגיל...).


אני מבקש לקבל תשובות לאלתר לשתי הדברים: העברה רטרואקטיבית לתוכנית החדשה וזיכוי שנה וחצי אחורה לקו שאין לי מושג של מי הוא כ"כ אני חושב שמגיע לי פיצוי על השירות הרע שאני מקבל.

תודה,
אמ"ן ניות השקעות בע"מ
0544223360
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה