פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מדיניות אחריות יצרן ויחס מחפיר. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

ביום ראשון ה1.7בשעות הבוקר הגעתי לסלקום סניף מול קניון איילון במטרה לתקן את מכשיר האייפון שברשותי(עדיין נמצא באחריות יצרן).
לאחר שהמתנתי כשעה וחצי התפנת אלי נציגה מהשירות הטכני.
לאחר שהסברתי את הבעיה במכשיר(כפתור הווליום להנמכה בצד המכשיר נתקע)
נמסר לי שכדי לשים את המכשיר בתיקון עלי לחתום מראש על הסכמה לשלם 200 ש'ח במקרה שתתגלה תקלה נוספת שלא כלולה באחריות היצרן.
אני מכירה את התקלה המזערית בכפתור הווליום שכלולה באחריות היצרן ,אך אינני יודעת מה עוד לא תקין במכשיר וגם אינני מעוניינת לתקן דבר מה נוסף.

בקשתי לדבר עם מנהל הסניף ,הגיע בחור בשם יוגב נסתי להסביר לו שאני מעוניינת לשים את המכשיר בתיקון ללא התחייבות כספית מראש
וכשהטכנאי במעבדה במקרה שתתגלה תקלה שלא כלולה יעדכן אותי ואחליט אם לשלם.יוגב התייחס בזלזול ובחוסר סובלנות ולא נראה היה שמוכן באמת לנסות לעזור לי.
אני מאמינה שזאת הדרך ההגיונית והישרה לעשות,לאפשר ללקוח לקבל את התמונה המלאה ולתת לו להחליט אם הוא מעוניין לשלם בנוסף על תיקון שלא כלול במסגרת אחריות היצרן.


יוגב לא ממש סיפק תשובות והגיב לרוב "אם את בטוחה שזאת התקלה היחידה אז תחתמי" נסתי להסביר לו שוב ושוב שאינני מעוניינת להמר בכספי,
ואני מבקשת לטפל בבעיה הספציפית שדיווחתי עליה ובמקרה שהטכנאי יגלה תקלה נוספת או שלא יתקנה , שיעדכן אותי ואני אחליט אם להשתתף בהוצאה.


חשוב לציין שהמכשיר נקנה דווקא אצלכם ולא בחנות פרטית בשל אחריות היצרן בשנה הראשונה וזה מאוד לא סביר שאתם משנים פתאום את המדיניות,כנראה שגם לא חוקי.

דבר תמוהה מאוד שכן מדיניות שכזאת לא קיימת בשום חברה סלולרית אחרת ועד לא מזמן גם לא בסלקום.
אינני מבינה מאיזה אינטרס נובעת החלטה זו מלבד הגברת ההכנסות לחברתכם,
דבר מקובל בימינו שיש לבצע בדרך ישרה והוגנת.

עוד באותו היום פניתי במייל לכתובת פניות הציבור,מיותר לציין שלא קבלתי עד היום תשובה ,מקווה שהפעם פניתי תקבל יחס הולם.
בזבוז זמן,עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכשיר עפ אחריות היצרן וללא התחייבות כספית מראש. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה