|
|
|
|
|
|
החברה קבעה תנאים בהסכם ומסרבת לעמוד בהסכם |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במסגרת מהלכי שיווק של אנשי סלקום הצליחו לשכנע אותנו לעזוב את פלאפון לאחר תקופה ארוכה ולעבור לסלקום. במעבר סוכם כי סלקום תפצה אותנו על חלק מהכספים שנדרש לשלם לפלאפון בגין העזיבה וכן נקבעו תנאים לחיוב. בפועל סלקום אינה עומדת במה שהיא עצמה הציעה לנו ובהטבות ובהחזרים שסוכם עליהם. סלקום אינה משלמת לנו את מה שסוכם עימה ובנוסף גם מחייבת אותנו בחיובי יתר. ההגרוע מכל הוא שאין לנו למי לפנות בסלקום. אנשי השיווק נעלמו ובמקומם יש אחרים שמאשרים את דרישותינו מסכימים ומבטיחים לטפל אך כלום לא מבוצע. כך חולפים חודשים מה שאומר שהדרך היחידה היא לפנות לערכאות ??
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|