פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי והטעיה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
סניף התקנות ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-29/06/12 הגעתי למוקד התקנת דבוריות של סלקום שצמוד לקניון הזהב
ע"מ להתקין דיבורית BT במסגרת השובר שיש לי והזכאות מהעבודה
הציעו לי להתקין במסגרת השובר "פלאח" בדשבורד או להוסיף כסף לסטנד לחלון.

שאלתי מה העלות לסטנד לחלון, ונאמר לי שהעלות היא 70 שקל, אמרתי שזה יקר וויתרתי, ואז הוצע לי סטנד בעלות של 40 שקל דגם זול יותר והסכמתי.

וכשקיבלתי היום את החשבון, התברר לי כי חויבתי "במפתיע" על 70 שקל!! על האביזר
כספי סוג הנזק :
זיכוי על ההפרש ופיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה