פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי ואי עמידה בחוזה טלפוני נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.5.12 התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של סלקום על מנת לבחון הוזלה בתוכנית קיימת עקב הצטרפותם של חברות סלולאר חדשות.ענה לי בחור בשם יבגני אשר בדק תוכניות חלופיות והציע לי תוכנית חדשה המקנה לרשותי שיחות ללא הגבלהsms ללא הגבלה וגלישה חופשית ללא הגבלה בסך של 219 ש"ח ועוד הוא הוסיף כי מכיוון שיש לי הטבה מעודכנת עד לחודש אוקטובר על סך 50 ש"ח יוצא שאני אשלם 169 ש"ח.ביקשתי מאותו נציג שיבדוק שוב את מה שהוא אומר והסברתי לו שכל פעם שאני משנה משהו בחשבונית יש עם זה בעיה אך הוא היה נחוש שהוא יודע מה שהוא אומר.ביקשתי מיבגני שיחזור אליי בעוד כמה שעות ואכן הוא חזר ולאחר ששוב ביקשתי שיבדוק את התוכנית ומה שהוא נותן לי בה הסכמתי לבצע שינוי תוכנית ובכך להוזיל את התשלום החודשי.
לאחר שבוע בדיוק נכנסתי לאתר סלקום וראיתי כי אני מחוייב בגלישה סלולארית על סך 50 ש"ח.התקשרתי למוקד שירות הלקוחות ודיברתי עם נציגה (לא זוכר את שמה),והסברתי לה כי אני לא אמור להיות מחוייב בגלישה בנפרד מכיוון שאמרו לי שזה במסגרת החבילה.הנציגה בדקה ואמרה לי שאני צודק אך את ההטבה אני אראה בסגירת החשבונית ולא און ליין באתר.חיכיתי לסגירת החשבונית וראיתי בה שחוייבתי על הגלישה באופן נפרד ולא במסגרת חבילה,מה שלא הפתיע אותי בכלל מכיוון שזו לא פעם ראשונה.שוב התקשרתי למוקד שירות ושם דיברתי עם יארה.
הסברתי לה את הבעיה והיא אמרה שהיא צריכה להאזין לשיחה שהייתה לי עם יבגני וסיכמנו שהיא תחזור אליי עוד באותו היום.בסביבות השעה 18:00 יארה חזרה אליי ואמרה לי שאני צודק וכי יבגני אכן מסר לי מידע שגוי אך לצערה היא לא יכולה לתת לי את המחיר שהוא הבטיח לי.אמרתי לה שזה לא מקובל עליי ושאני רוצה לדבר עם אחראי מעליה,ולאחר ויכוח היא העבירה אותי למנהלת שלה בשם ראדה.גם לה הסברתי את הבעיה והסברתי לה שכל פעם זה קורה מחדש ושהיא יכולה לבדוק את זה אך גם היא טענה שהיא מצטערת אך אין מחיר כזה בסלקום.לא ויתרתי ןדרשתי לדבר עם מנהל מוקד,ולאחר ויכוח של שעה היא הסכימה להעביר אותי למנהלת שלה שתחזור אליי עד למחרת בשעה 19:00.
למחרת בתאריך 4.7.12 בסביבות השעה 12:30 התקשרה אליי בתאל שהציגה עצמה כמנהלת מוקד בשירות הלקוחות וגם לה הסברתי את הבעיה ואמרתי לה שהפעם בניגוד לפעמים קודמות אני דורש עמידה בחוזה מצד סלקום.
בתאל בדקה את השיחות עם הנציגים הקודמים ואמרה לי שאותו נציג שמכר לי את התוכנית עשה טעות ואין מצב לתוכנית כזו כמו שהובטח לי.הסברתי לה שכאשר עשיתי את התוכנית בעצם חתמתי על חוזה המחייב גם אותי וגם אותם ואם סלקום עשתה טעות סלקום צריכה לספוג את זה עליה ולא אני.היא לא הסכימה איתי ואמרה שאם נעשתה טעות היא יכולה לקחת על עצמה רק את החודש הראשון והשני ולאחר מכן לתת לי אפשרות להחליף תוכנית או לחזור לתוכנית הקודמת.
אמרתי לה שאני לא מקבל את הדברים מאחר שכמו שאני לא מפר חוזים מולם כגון שידרוג מכשיר או עמידה בתשלומים גם הם אמורים לעמוד בחוזים שנחתמו איתם.בת אל התעקשה ושוב חזרה ואמרה שסלקום לא יכולה לתת לי מחיר שכזה למרות שהבינה כי נציג שלה עשה טעות ושיקר אותי בזה שמכר לי דבר שלא קיים בסלקום.לאחר שהבנתי כי השיחה לא מגיעה לשום כיוון נאלצתי לחזור לתוכנית הישנה שלי שבה אני משלם זול יותר אך בניגוד מוחלט לרצוני ובתוך תחושה שאני פראייר שמממן חברה של שקרנים שרק רוצים שאני ארד להם מהקן ובכך יוכלו להגדיל את היעד שלהם ולא לוקחים שום אחריות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
עמידה בחוזה או פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה