פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי פרטי עיסקה שניסגרה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש חמישי 2012 התקשרתי (חברה של הלקוח)לסלקום לברר מסלולים חדשים ללא הגבלה כדי לסגור איתם. בשיחה הובטח לי 236 ש"ח בתוספת זיכוי של 10 ש"ח למשך שנה בסה"כ 226 ש"ח כולל המכשיר, שיחות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה, ואינטרנט חופשי, בלי שום תוספות מעבר וכולל מע"מ.
לפני שבועיים בערך יצרתי איתם קשר בקשר למסלול ובשיחה אמרו לי שהמסלול שסגרתי עולה לי 264, וביקשתי שיאזינו לשיחה ויבדקו שוב, מאז כל יום אני מתקשרת אומרים לי מחר תקבלי תשובה.
היום ב 12.7.12 ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת, האחראית משמרת האזינה לשיחה תוך כדי שיחה איתי. ואמרה שזה באמת מה שהובטח לי ואני אקבל זיכוי על החודש הקודם לפי מה שהובטח(בחשבונית הקרובה אני אבדוק אם זה באמת נכון), אבל היא לא תוכל לאשר את העיסקה הזאת כי אין לה אפשרות ושמי שסגרה איתי כנראה טעתה. וזאת כבר פעם שנייה שמרמים אותי ככה. כמו כן יש לי שיחה מוקלטת איתה לצורך אימות. אשמח אם תטפלו בבעיה בהקדם.
כספי, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם ועמידה בעיסקה. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה