|
|
|
|
|
|
הפרת חוזה |
נושא התלונה: |
ורון ניר |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים דיברתי עם חברת סלקום על מנת למצוא לי תוכנית טובה יותר, בשיחה עם נציגת השירות נאמר לי כי יש עבורי תוכנית טובה יותר אשר מגלמת בתוכה גם את החיוב וההחזר עבור המכשיר.
לאחר כחודשיים שמתי לב כי לא רק שאיני משלם את הסכום אותו הבטיחה לי הנציגה אלא אני אף משלם יותר.
בהאזנה לשיחה נאמר לי ע"י סלקום כי אכן אני צודק אבל אי אפשר להמשיך לתת לי את המחיר הזה על החבילה וכי אני אזוכה על החודשים שלא קיבלתי את החבילה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אני רוצה לקבל את מה שהבטיחו לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|