פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חלש שנחתך לשניים בפתיחה שגרתית. ויחס גרוע. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
גאולה, ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זמן קצר לאחר הרכישה, פתחתי את המכשיר בכדי לענות לשיחה, והוא התפרק לשניים. הגעתי לשרות לקוחות, לאחר המתנה של למעלה משעתיים, לעגו לי על
בקשתי למכשיר חילופי, באותה עת נחכו שני אנשים עם אותה בעיה בדיוק: מכשיר מפורק מדגם זהה. לי לא היתה אחריות ועל כן אילצו אותי להמשיך לשלם עבור המוצר הפגום כ900 שקלים. הדגם: נוקיה 2720 (כשר) אחראי המשמרת הודה לי שיש המון תלונות זהות והמוצר פגום. ובהזדמנות שניה הכחיש את דבריו.
הגעתי שוב לשרות הלקוחות, המתנתי שוב למעלה משעתיים וזכיתי ליחס גרוע. מתוך אין אונים, בטלתי את הוראת הקבע, ונתבקשתי לשלם את כל הסכום בפעם אחת, לא יכולתי לעמוד בכך, קבלתי הודעה נוספת מהוצאה לפועל שעלי לשלם עוד כ300 שקלים נוסף על הנ"ל.
אני מרגישה נגזלת.
עגמת נפש. עלבון. בזבוז זמן. וכסף. סוג הנזק :
פיצוי, ותיקון העושק. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה