פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית תקשורת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אתי בקשי
0523959000
רציתי לשתף אותך במקרה שלי מול סלקום ב-08/05/12 לפני כחודשיים טסתי לחו"ל עד ה-14/5, שבוע לפני, צלצלתי לסלקום כדי שיפתחו לי את הנייד לחו"ל וכשהגעתי לברצלונה לא הצלחתי ליצור קשר עם המשפחה, לא הודעות ולא שום תקשורת אחרת מצב מתסכל בעיקר שהילדים חיכו לשמוע שהכול בסדר. לאחר יומיים מתסכלים ביקשתי ממישהו טלפון רק כדי לשלוח הודעה לילדה שהכול בסדר ושתיצור קשר עם סלקום להודיע להם שיש לי בעיה ושיתקשרו אליי כי אני לא מצליחה אפילו להתקשר לטלפון חינם ולהודיע להם שיש לי בעיה. הילדה צלצלה מהטלפון הנייד שלה ויש להם תיעוד על כך והודיעה לגברת בשם דימה שיש לי בעיה בנייד וגברת דימה אמרה לה לרשום לי שאנתק את הטלפון ואחבר והיא פותחת לי אפשרות נדידה. קיבלתי את המסרון(יכולתי לקבל הודעות) וביצעתי מה שאמרה לי ללא שום שינוי. כמובן שכל הטיול התעסקתי עם המכשיר בניסיון ליצור קשר אך ללא הצלחה מה שהשבית לי את ההנאה בחו"ל. לאחר חזרתי לארץ צלצלתי לסלקום והודעתי להם על עוגמת הנפש שנגרמה לי כתוצאה משרות שלהם אך הם מנסים להתנער ולהגיד שאין להם שום פיצוי, נמאס מהענקיות שרומסות את האזרח הקטן למרות שהם מודעים לבעיה הם לא מוכנים לשאת בפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי .אשמח לתשובתך אם יש לי איזו שהיא קצה של סיכוי לאזכור הנושא בתקשורת? נוסף על כך היה לי תיעוד של כל הניסיונות לשלוח הודעות וההודעות חזרו עם משולש אדום שהמסרון לא עבר ואת זה משום מה הם מחקו לי מההודעות

עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה