פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברו בין לקוח לחברה באופן רשלני נושא התלונה:
שולמן ויקטוריה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏25 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי 79 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כלפני 3 חודשים עברו לחברת סלקום העזרת סוכן עצמאי שמגיע עד לבית הלקוח. התחברנו ב4 קווים. מחשבונית הראשונה שמנו לב שתנאי חבילות לא מתבצעים כהוסכם. פנינו לסוכן ה"טיפל" בבעיה . לאחר חודש וחצי מנהל של אותו הסוכן גם לא הץליח לתקן פגם בהתחברות. בנתיים חשבוניות מנופחות הגיעו באופן מסודר. לאחר שהגענו למרכז שירות הלקוחות בפתח תקווה שבדקו והודעו בזה שלקוי קרה באשמת אותו הסוכן אך החזר הוציעו לקבל בתור תוספת 3 חודשים לאחר תקופת המצע של 36 חודש. זאת אומרת אנו חייבים להמשיך להיות לקוחות של סלקום במשך 3 שנים בלי לשנות ולעבור לחבילות אחרות אחר פצוי מתבטל באופן אוטומתי.
עוד לא ראיתי דבר לא הגיוני כזה, לכן ורשת לצור קשר איתנו וכמובן לפצה באופן ראוי.ע פה נזק עלה מעל 1000 ש"ח
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בחודש הקרוב והתנצלות מצד החברה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה