פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שיחות בחו"ל שלא בוצעו, נושא התלונה:
בולונין ג'ניה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
משפחתי טסה לחו"ל לכשבועיים וחזרו אתמול. לפני מספר ימים קיבלתי טלפון מנציג של סלקום האומר שסכות החשבונית מאוד גבוה, כיוון שמישהו מדבר בחו"ל. לאחר בירורים הסתבר שסכות החשבון על חו"ל עומד על 3950 ש"ח (לא הוספתי 0 בטעות).
חשוב לי לציין שאחותי קיבלה שיחות בחו"ל וישר הייתה מנתקת אותם, הפלאפון שימש רק כנגן ולא לדיבור. דיברתי עם נציג מסלקום והסברתי לו את פני הדברים, התשובה היתה חד משעית " המערכות שלנו תקינות, ואתם חייבים לשלם את זה", לא ביצענו את השיחות, יותר נכון לא ענינו לשיחות הנ"ל אז למה אנו צריכים לשלם זאת.
מפתיע כל פעם מחדש כיצד החברות הללו חולבות מאיתנו כספים שלא לצורך. נתנו לי 5% ואחר מכן 10% "הנחה" אבל איזה הנחה זו 3600 שח??? על משהו שלא עשיתי. בנוסף ביקשתי פירוט שיחות לשבועיים הספציפים הללו וגם אותם אני לא יכולה לקבל. מדוע ואיך קורה מצב שכזה שאנו עומדים בחוסר עונים מול החברות הללו מבלי כל אפשרות להוכיח שהדבר לא נעשה.
חשוב לי לציין שהנסיעה היתה בידיעה שעל שיחות נכנסות משלמים, ואם הייתי רוצה לדבר אז הייתי קונה חבילה מתאימה בארץ.
חשוב לי לציין שאני סטודנטית ומבחינתי 3950 ש"ח זה סכום מאוד גבוה לתשלום בשבילי.

תודה מראש,
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סיון בן לולו אחראית פנ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' בולונין בקשר לשיחות נכנסות שבוצעו בחו"ל ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה