פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לתשלום "חוב" של כמה עשרות אלפי שקלים... תמוהה משהו... נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים הייתי לקוח עסקי בסלקום, סמוך למרץ/2011 יצרתי קשר עם סלקום
על מנת להעתיק קו תמסורת + PRI של בית העסק מכתובת אחת לשניה באותה העיר... סלקום (צוות שירות) משכו אותי מספר שבועות ואף חודשים (למעשה עד היום)
סמוך ליוני 2011 הודעתי לסלקום באמצעות מכתב רשמי בדואר רשום, רגיל, פקס, מייל, עדכון מנהלים בכירים, מנהלת מחלקת שירות עסקי, מנהלת מחלקת מגזר עסקי כי במידה ולא יגיעו לפרק הציוד ולהעתיקו אצטרך בלית ברירה להתחבר לחברה אחרת ולנייד המספרים אליהם.

כמובן... עד היום לא הגיע מכתב מסלקום.. מה שכן הגיע - מכתב הדורש כמה עשרות אלפי שקלים, ולא, תביעה בבית משפט!
כל הכבוד סלקום...
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי בגין החלפת ספק התקשורת, פיצוי כספי בגין עגמת נפש, עלבון ובזבוז זמן, ביטול הליכים משפטיים ופיצוי כספי בגין הצקה לשווא פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה