פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ חיפה כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שידרגתי את הפלאפון שלי לפני כשבועיים נאמר לי שהסכום שאשלם 129 ש"ח + המכשיר סה"כ 159 ש"ח אך ללמרות מה שאמרו קיבלתי חשבונית ע"ס 270 ש"ח התקשרתי ונאמר לי שהסכום עד שנסגרה החשבונית אך לצערי לא נאמר ולא הוסבר דבר רק כמה יעלה לי השדרוג ודרך אגב את המכשיר שילמתי בנפרד. כמו"כ למה אני צריכה לשלם על מכשיר ישן כשהם לוקחים לי אותו ואם אני עוברת חברה אני צריכה לשלם מחיר מלא כשהם לוקחים לי את המכשיר זו גניבה אני קונה דבר ולוקחים לי אותו איפה זה נשמע? כמו"כ היחס שלהם מחפיר. נא טיפולכם.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה