פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר שווי הטבה נושא התלונה:
אברהם גל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
נכנסתי לקו עסקי של חברת סלקום,דרך חברת CHECKPOINT עם חברת בשיתוף יוניסל.
לפני כחודש התניידתי לחברת פלאפון.
כששאלתי את נציג סלקום(גם בטלפון וגם הגעתי לסניף שלהם!) מה שווי הקנס שאני צריך לשלם אם אני מתנייד נאמר לי שאין שום קנס, מלבד לשלם על המכשיר.
שאלתי פעמיים, פעם בטלפון ופעם הגעתי לסניף לוודא שזה אכן כך.
כאשר התניידתי סוף סוף לפלאפון ויצאתי מהחבילה הגרועה הזאת, יוניסל חייבו אותי בסך 1400 ש"ח!!!! כשקיבלתי את החשבונית נירשם שזהו לא "קנס" אלא "החזר שווי הטבה". זוהי דרך מלוכלכת של יוניסל לעקוף את החוק שאומר שאסור לקנוס את הלקוחות ועקיפת חוקי משרד התקשורת.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה